استاندار اردبیل گفت: 70 درصد از سهمیه 16 هزار واحدی مسكن مهر و طرحهای متمركز در این حوزه باید تا سوم خرداد امسال آماده افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد امروز در جلسه شورای مسكن استان افزود: در اردبیل بیش از5 پنج هزار واحد مسكن مهر به مرحله نازك‌كاری رسیده و در تحویل 70 درصدی این واحدها به متقاضیان تا سوم خرداد مشكل خاصی نباید وجود داشته باشد.

وی در جمع‌بندی وضعیت شهرستان‌ها و همچنین ضرورت اهتمام جدی برای تكمیل طرحهای نیمه‌تمام گفت: ما باید تا پایان شهریور ماه، پرونده واحدهای در حال احداث را ببندیم و تلاش كنیم تا طرحهای متمركز 16 هزار واحدی استان همگی تا آخر شهریور به مرحله افتتاح برسد.

نیكزاد همچنین افزود: علاوه بر این بیش از 17 هزار واحد مسكن خود مالكین و تفاهم نامه سه جانبه نیز در حال اجرا است كه مردم در این زمینه با دریافت تسهیلات و خدمات دیگر می‌توانند از مزایای مورد نظر استفاده كنند.

استاندار اردبیل در ادامه گفت: هم اكنون در شهرستان بیله‌سوار بیش از یكصد واحد ، در شهرستان پارس آباد حدود 800 واحد ، در خلخال 400 واحد ، در شهرستان كوثر 290 واحد و در مشگین‌شهر نیز 600 واحد از واحدهای مسكن مهر در حال ساخت است/س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.