مدیر پژوهش سرای دانش آموزی خیام اهر، از ارسال 95 مقاله به اولین همایش کشوری بیو تکنولوژی دانش آموزی در شهرستان اهر خبرداد.

 

رضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: از این تعداد مقاله، 55 مقاله توسط هیئت داوران پذیرفته شده است که 10مفاله در روزهای همایش ارایه خواهد شد.

وی، افزود: از 18 استان کشور به اولین همایش کشوری بیو تکنولوژی دانش آموزی در شهرستان اهر مقاله ارسال شده است و از استان آذربایجان شرقی نیز بیشترین مقاله از شهرستان بناب به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی خیام اهر، ایجاد زمینه تحقیق و پژوهش و تلفیق دانش نظری و فعالیت های عملی، رشد و توسعه بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان در حیطه بیوتکنولوژی و فراهم آوردن بستر لازم جهت بروز خلاقیت، نوآوری و ابتکار دانش آموزان را از اهداف اولین همایش کشوری بیو تکنولوژی دانش آموزی در شهرستان اهر عنوان کرد.

وی، همچنین از انتخاب پژوهش سرای دانش آموزی خیام اهر به عنوان قطب بیو تکنولوژی کشور خبرداد.

به گفته رضایی، اولین همایش کشوری بیو تکنولوژی دانش آموزی در شهرستان اهر روزهای 4 و 5 اردیبهشت ماه 1392 در سالن همایش فرمانداری شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، وزارت آموزش و پرورش، فرمانداری شهرستان اهر، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، جهادکشاورزی، مدیریت آموزش و پرورش اهر، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر، شهرداری اهر و پژوهش سرای دانش آموزی خیام اهر از برگزار کنندگان این همایش خواهند بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.