سخنگوي کميسيون حقوقي قضايي مجلس با بيان اينکه اين کميسيون به پرونده اختلاس از بيمه ايران ورود پيدا نکرده است، گفت: همکاران ما به دليل ماهيت قضايي اين قبيل پرونده‌ها تشخيص مي‌دهند به آن ورود پيدا نکنند چرا که اين اقدام نه به مصلحت کميسيون است نه به مصلحت پرونده.

"‌محمدعلي اسفناني" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران درباره پيگيري کميسيون قضايي مجلس در پرونده "‌اختلاس از بيمه ايران‌" اظهار داشت: از آنجائيکه پرونده هنوز به نتيجه نرسيده است، گزارشي نيز به کميسيون قضايي ارجاع نشده است.
 
وي با بيان اينکه کميسيون قضايي به اين پرونده ورود پيدا نکرده است، تصريح کرد: همکاران ما به دليل ماهيت قضايي اين قبيل پرونده‌ها، تشخيص مي‌دهند به آن ورود پيدا نکنند چراکه اين اقدام نه به مصلحت کميسيون است نه مصلحت پرونده.

اسفناني با بيان اينکه پيگيري در پرونده مذکور اساسا کار غيرمنطقي است، تصريح کرد: چنانچه پس از رسيدگي، موردي در پرونده مشاهده شد با ارجاع به کميسيون قضايي پيگيري و مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد: وجود اين قبيل پروندها در دستان قاضي به منزله آتش برافروخته است لذا هيچ داوري رغبتي به اطاله دادرسي ندارد.
 
سخنگوي کميسيون حقوقي قضايي در پايان گفت: معمولا چنين پرونده‌هايي به لحاظ ماهيت، گستره مکاني جرم و تعدد متهمين زمان‌بر است لذا درخواست تسريع در رسيدگي خارج از عرف و قاعده است و ضرورتي ندارد.
 
همچنين "‌ابوالفضل ابوترابي‌" عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس نيز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره پرونده "‌اختلاس از بيمه ايران" اظهار داشت: اين پرونده به کميسيون ورود پيدا نکرده است و ما کاري به اين موضوع نداريم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اسفنانی ، اختلاس ، بیمه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار