انگليس به سبب سياست هاي رياضت اقتصادي با مشکل افزايش آوارگان و گسترش پديده آوارگي روبروست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ، جديدترين گزارش تعدادي از سازمان هاي خيريه در انگليس که امور آوارگان را پيگيري مي کنند نشان مي دهد اخيرا تعداد آوارگان در خيابان هاي لندن به سبب سياست هاي رياضت اقتصادي دولت که مسکن و غذا را تحت تاثير قرار داده، به ميزان چهل و سه درصد افزايش يافته است. اين در حاليست که پيش بيني مي شود مشکلات آوارگان اعم از مشکلات رفتاري و جرم و جنايت نيز افزايش پيدا کند. 
عزه الزفتاوي خبرنگار اين شبکه در لندن در گزارشي در اين باره گفت: هنگام روز جاذبه هاي گردشگري لندن و جنبش و جوش مردم و شلوغي خيابان هاي آن به چشم مي خورد اما شبهاي لندن چهره ديگري از اين شهر را به نمايش مي گذارد که مهترين ويژگي آن را آوارگان و افراد کارتن خواب تشکيل مي دهد. 
در ادامه آمده است: گزارش جديد برخي سازمان هاي خيريه در انگليس نشان مي دهد شمار آوارگان در انگليس بيست و سه درصد و در لندن چهل و سه درصد افزايش يافته است و تعداد آنها به شش هزار نفر نزديک  مي شود. اين گزارش سياست هاي رياضت اقتصادي دولت را عامل اصلي گسترش پديده آوارگي مي داند. 
شاپير رضوي کارشناس سياسي گفت: اين که در شهري مردم در خيابان مي خوابند نشان دهنده اين است که سياستمداران عادل نيستند. دولت انگليس ماليات ثروتمندان را کاهش داده است و مردم را از کمک هاي اساسي و مستمري بازنشستگي محروم کرده است. اين دولت به طبقه فقرا هيچ توجهي نمي کند. 
در ادامه گزارش آمده است: شماري از افراد شب ها به صورت داوطلبانه مواد غذايي بين آوارگان توزيع مي کنند. بسياري از آوارگان از حضور در برابر دوربين رسانه ها خودداري مي کنند و همه دغدغه آنها پيدا کردن چيزي براي رفع گرسنگي است. 
خبرنگار افزود: در گزارش سازمان هاي خيريه انگليسي درباره افزايش مشکلات آوارگان از جمله مشکلات عقلي و رفتارهاي ناشايست اجتماعي و جرم جنايت هشدار داده شده است. 







برچسب ها: بین الملل ، انگلیس ، آواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار