فرمانده انتظامی استان قزوین، از کشف 20 کیلوگرم شمش طلای قاچاق در استان خبر داد.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،سردار مسعود جعفری‌ ‌نسب در این باره اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان روز گذشته هنگام گشت ‌زنی در آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه زانتیا مشکوک برخورد و خودرو را متوقف کردند.

این مسئول ادامه داد: این ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 20 قطعه شمش یک کیلویی جاسازی شده و تعداد 17 دستگاه گوشی همراه قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: متهم دستگیر شده با انگیزه رهایی از مجازات قانونی مبلغ 223 میلیون تومان رشوه پیشنهاد کرده که ماموران وظیفه ‌شناس از دریافت آن امتناع کردند.

جعفری‌ ‌نسب یادآورشد: طلای مکشوفه از کشور امارات وارد شده و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری 39 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 39 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در این استان خبر داد.

ولی وندایی در این باره اظهارداشت: در نخستین اقدام، ماموران انتظامی شهرستان قزوین روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده را به اجرا در آورده و ضمن کشف 22 گرم انواع مواد مخدر، 15 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان بویین زهرا نیز در ادامه اجرای این طرح 17 نفر را دستگیر و 16 گرم انواع مخدر از آنان کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین دستگیری یک قاچاقچی و سه نگهدارنده مواد مخدر و کشف 642 گرم مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان آبیک برشمرد.

وندایی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز در این طرح روز گذشته سه نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و 12 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع در این طرح که در سراسر استان قزوین اجرا شد یک قاچاقچی، پنج توزیع‌کننده، 33 نگهدارنده مواد مخدر در بازرسی از 15 منزل مسکونی در 12 نقطه آلوده دستگیر و 692 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

اعمال قانون 18 واحد صنفی متخلف در قزوین

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی با اجرای طرحی 18 واحد صنفی متخلف را تعطیل کردند.

حیدر محمدی در این باره اظهارداشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قزوین روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در سطح صنوف به اجرا در آوردند.

وی ادامه داد: در این طرح پنج واحد صنفی عرضه پوشاک، دو واحد خرازی و یک واحد صنفی فروش کیف و کفش به علت عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل و اخطاریه کتبی دریافت کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قزوین در ادامه اجرای این طرح هفت واحد سفره‌خانه سنتی را به دلیل پذیرش افراد با پوشش نامناسب تعطیل و اخطاریه پلمب صادر کردند.

محمدی تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قزوین در ادامه اجرای این طرح هفت واحد سفره‌خانه سنتی را به دلیل پذیرش افراد با پوشش نامناسب تعطیل و اخطاریه پلمب صادر کردند.

این مسئول عنوان کرد: این ماموران در اقدامی دیگر سه واحد صنفی کافی‌نت را به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات تعطیل کردند.

برچسب ها: کیلوگرم ، شمش ، طلا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.