نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس گفت: كارخانه تولید لباس های یك بار مصرف بیمارستانی استریل و غیراستریل در خلخال راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه خلخال در جریان بازدید از یك واحد خدماتی افزود: همه اشخاص و سرمایه گذارانی كه قصد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان های خلخال و كوثر را دارند مورد حمایت مسوولان شهرستان قرار گرفته و با تمام توان برای راه اندازی واحدهای تولیدی اشتغال زا به آنها كمك می شود.

مریم محمدپور سرمایه گذار و متقاضی راه اندازی كارخانه لباس های یكبار مصرف خلخال نیز در این بازدید گفت: این طرح در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با زیربنای دو هزار متر مربع و با 25 میلیارد ریال اعتبار در مدت دو سال احداث و در صورت ساخت و بهره برداری از این كارخانه علاوه بر تامین لباس های یكبار مصرف استریل و غیر استریل بیمارستان های كشور برای 50 نفر به طور مستقیم و 150 نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی با بیان این كه ظرفیت اولیه تولید این كار خانه دو تن لباس یكبار مصرف در ماه خواهد بود افزود: این ظرفیت در مراحل بعدی به هفت تن تولید لباس در ماه افزایش خواهد یافت.

رئیس مركز قلب بیمارستان امام خمینی كرج در ادامه با اشاره به انگشت شمار بودن كارخانه های تولید لباس های یكبار مصرف بیمارستانی در كشور بر ضرورت اجرای این طرح تاكید كرد و گفت: با راه اندازی این كارخانه و رساندن آن به حداكثر تولید امكان صادرات این لباس ها به كشورهای همسایه نیز فراهم خواهد شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.