فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی قدرت نظامی و معنوی را دو عامل اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه قدرت معنوی ارتش جموری اسلامی ایران است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان " حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران جهانی می زنند.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) و به برکت پشتیبانی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا کرد.

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از افراد و جریان های سیاسی پس از پیروزی انقلاب در صدد انحلال و جدایی ارتش از نظام بودند، تصریح کرد: اقدامات تفرقه انگیزانه بنی صدر در جدایی نیروهای نظامی بویژه ارتش و سپاه در این راستا بود.

آذریان با اشاره به نقش و رشادت های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و نیروهای مردمی در هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق، تاکید کرد: این روند همچنان با رصد اقدامات تفرقه انگیزانه و توطئه های دشمنان در مرزهای ایران و پاسخ کوبنده توسط نیرو های نظامی و انتظامی کشور ادامه دارد.

وی اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را مرهون دو عامل مهم قدرت معنوی و قدرت نظامی این نهاد دانست و یاد آورشد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری و بروز رسانی تجهیزات خود در بالاترین سطح آمادگی به منظور مقابله با دشمنان است./س

برچسب ها: تبعیت ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.