مدیر آموزش و پرورش سلماس از برگزاری مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان در سلماس خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدالهوردی قریشی صبح امروز در دومین جلسه هماهنگی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش سلماس برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان، اردیبهشت ماه امسال در سلماس برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ترویج قرآن خوانی و نشر معارف اسلامی در مدارس، افزود: قرآن به عنوان کامل‌ترین کتاب آسمانی است که باید دستورات و تأکیدات این کتاب آسمانی در بین تمام مردم ترویج یابد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در این زمینه، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد ترویج معارف اسلامی در مکان‌های مختلف، به ویژه مدارس هستیم.

قریشی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان در سلماس، افزود: مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان به میزبانی سلماس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود این مسابقات به نحو احسن برگزار شوند، اظهار داشت: برای این منظور باید تمام زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

قریشی با بیان اینکه این مسابقات با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر تمام مدارس استان آذربایجان غربی در سلماس برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در شش روز برگزار و طی آن یک هزار دانش‌آموزان به رقابت خواهند پرداخت./ج1

برچسب ها: قرآن ، معارف ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.