رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: اوضاع در مناطق زلزله زده سیستان و بلوچستان عادی است و نیروهای امداد رسان در حال انجام وظایف ذاتی خود شامل جستجو و نجات، اسكان و تغذیه اضطراری، هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، محمود مظفر از اسكان اضطراری و موقت شش هزار و 790 نفر از زلزله زدگان استان سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی خبر داد.

وی بیان كرد: از زمان وقوع زمین لرزه 5 /7ریشتری در منطقه سراوان، تاكنون یك هزار و 444 دستگاه چادر امدادی اسكان اضطراری در 10 اردوگاه برپا شده است.

وی اضافه كرد: همچنین در مدت یاد شده و با تلاش نیروهای امداد رسان مستقر در مناطق زلزله زده استان سیستان و بلوچستان، نیازهای تغذیه ای زلزله زدگان شامل توزیع بسته های غذایی شرایط اضطراری عمومی و پیچیده در میان آنان صورت گرفته است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به ضرورت امداد رسانی مناسب و بهتر به افراد آسیب دیده از زمین لرزه سیستان بلوچستان، سه فروند بالگرد امدادی، 19 عملیات پروازی معادل 30 ساعت پرواز را برای انتقال نیروهای امداد رسان و جابه جایی محموله های امدادی انجام دادند./ب

برچسب ها: اوضاع ، زلزله ، زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.