مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تا کنون 18 هزار و 428 طرح توسعه کشاورزی به بانک کشاورزی آذربایجان غربی برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن ارومیه علی‌اکبر دایم‌امید در همایش فرمانداران و بخشداران آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی در بحث پرداخت تسهیلات بانکی برای طرح‌های توسعه کشاورزی به خوبی وارد عمل شده است.

وی با اشاره به تعدد طرح‌های توسعه کشاورزی، تصریح کرد: آذربایجان غربی یکی از استان‌هایی است که به دلیل وجود منابع خاکی و آبی مناسب، کشاورزی در آن رونق دارد.

دایم‌امید با اشاره به عملکرد بانک کشاورزی در واگذاری تسهیلات به طرح‌های توسعه کشاورزی، افزود: آذربایجان غربی رتبه هشتم در پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی را دارد و تلاش می‌شود این رتبه را در سال جدید افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه تا کنون 18 هزار و 428 طرح توسعه کشاورزی به این بانک معرفی شده‌اند، گفت: برای این طرح‌ها 12 هزار و 323 میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز است.

دایم‌امید با بیان اینکه بنا داریم در سال جدید با دقت هر چه تمام‌تر وارد میدان شویم، اظهار داشت: برای این منظور باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌ها سبب ایجاد اشتغال می‌شود، گفت: با حمایت از این طرح‌ها نه تنها شاهد افزایش میزان اشتغال خواهیم بود، بلکه زمینه‌ای برای توسعه اقتصادی نیز فراهم می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.