چهارمین دوره جشنواره فرهنگی ورزش کارکنان زن دولت "جام حورا" در 31 استان کشور و کلیه وزارت خانه ها، سازمانها و ارگانهای دولتی برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ این جشنواره به همت معاونت امور بانوان و توسعه ورزش با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین بانوان کارمند و جذب آنها به ورزش همگانی از 10 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

مرضیه اکبرآبادی معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی هدف از یرگزاری این رقابت ها را تشویق و ترغیب بانوان کارمند به ورزش و افزایش کمی و کیفی با رویکرد جذب بانوان کارمند به ورزش عنوان کرد.

وی تصریح کرد: جام حورا به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (ع) و باانگیزه تلفیق فرهنگ و ارزشهای دینی با ورزش بانوان و جامعه جوان و ترغیب و تشویق این بخش از جامعه به ویژه دختران جوان به ورزش همگانی و ارتقاء سطح سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت ها در 5 رشته ورزشی طناب کشی، شنا، تیراندازی، آمادگی جسمانی و والیبال از دهم اردیبهشت ماه به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد.

در شرایطی که نخستین جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، به منظور هماهنگی های بیشتر جهت برگزاری مسابقات در مراکز استانها، وزارتخانه ها، سازمانها و ارگانهای دولتی، دستورالعمل رقابت ها ارسال شده است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار