سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه کشور گفت: ورزش سه گانه استان یزد در یکسال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی صبور امروز 29 فروردین ماه در مجمع عمومی هیات سه گانه استان یزد گفت: هیات ورزش سه گانه استان در سال 90 در رتبه 29 کشور قرار داشت که در سال 91 به رتبه دهم کشور ارتقاء یافته است.

وی افزود: همچنین سه گانه کاران یزدی در رده های سنی مختلف در محله اول مسابقه های سه گانه در سال 91 رتبه های پایینی را کسب کردند که در مرحله دوم رشد داشته و در رده های بالا قرار گرفتند که این نشان از تلاش در راستای توسعه این رشته ورزشی در استان یزد است.

سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه کشور موفقیت این رشته ورزشی در سطح استان و کشور را در سال 91 مرهون برنامه ریزی دقیق دانست و افزود: برگزاری دوره‌های تئوری آموزش مربیگری و داوری و مسابقات مختلف به خصوص در در رده های سنی پایه و برگزاری دوره های استعدایابی از برنامه های مهم و قابل تقدیری است که هیات سه گانه استان یزد انجام داده است.

صبور اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استفاده از کادری مجرب همچون سال‌ گذشته، ورزشکاران مستعد و آماده این رشته را شناسایی و بعد از آموزش و برگزاری تمرینات لازم، آنان را به جامعه سه گانه کشور معرفی تا برای استان افتخار آفرینی کنند.

وی در پایان از میزبانی خوب استان یزد در برگزاری اردوی امادگی تیم ملی سه گانه کشور قدردانی و تصریح کرد: اردوی بسیار خوب و با امکانات مناسبی در یزد برگزار شده و امیدوارم تیم سه گانه کشور در رقابت های قهرمانی آسیا عناوین و مدال های ارزشمندی را کسب کند.

لازم به ذکر است در پایان این مجمع از دست اندرکاران و حامیان برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی سه گانه در یزد با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد./زر

برچسب ها: سه گانه ، صبور ، یزد ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار