قائم مقام معاونت امور استاهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت برنامه سازیهای صدا و سیمای مراکز در انتخابات امید بخشی ، نشاط آفرینی بصیرت بخشی و آگاهی مردم جامعه است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، موسوی زاده قائم مقام معاونت امور استاهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بازدید و بررسی برنامه های انتخاباتی مرکز خراسان شمالی با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در حوزه انتخابات صدا و سیمای مراکز اعتماد سازی ، امید بخشی و نشاط آفرینی بصیرت و آگاهی بخشی را در اولویت برنامه سازیهای خود قرار داده اند .

قائم مقام معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما گفت : دشمن با فشارهای اقتصادی می خواهد حماسه سیاسی سال 92 یعنی برگزاری پرشور انتخابات در ایران اسلامی رقم نخورد اما مردم با آگاهی و بصیرت بار دیگر این توطئه را نقش بر آب خواهند کرد .

موسوی زاده با اشاره به برنامه ریزی های ستاد انتخابات سازمان صدا وسیما عنوان کرد : این سازمان در 3 دوره تبیین و تشریح ،تبلیغ و تهییج در امر برگزاری انتخابات اقدام به برنامه سازی متناسب با هر ددوره می نماید .

وی بر بهره گیری از ظرفیت های خبرنگاران آزاد شهرستانها در مراکز تاکید کرد و افزود : باید از هم اکنون این خبرنگاران را تجهیز و با آنها تمرین کرد تا در روز انتخابات به صورت کامل آماده باشند .

وی با تاکید بر اینکه با وجود قومیت های متفاوت در منطقه خراسان شمالی ضروری است تا در پرداختن به موضوعات مربوط به انتخابات از قومیتهای مختلف در برنامه های انتخاباتی دعوت شود و با حضور در بخش های مختلف استان شور و نشاط مردم را در امر حضور در انتخابات به نمایش بگذاریم .

قائم مقام معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما گفت : واحد شعر و موسیقی مراکز می تواند در قالب موضوعات حماسی – ملی – ایران و انتخابات موسیقی تصویر برای ایام برگزاری انتخابات تهیه و آماده کند .

موسوی زاده با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ، شبکه (( شما )) در ایام برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین روز انتخابات به کمک مراکز 32 گانه ، به صورت تمام قد در اختیار انعکاس حضور حماسی مردم در اقصی نقاط کشور خواهد بود ، ابراز امیدواری کرد : سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بتواند در راستای شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی روسفید از میدان بیرون بیاید .

وی در پایان با بررسی برنامه های انتخاباتی صدا وسما و همچنین کلیپ ها و انونس های تولید شده در مرکز از فعالیت های انتخاباتی این مرکز در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم قدردانی کرد./س

برچسب ها: انتخابات ، بصیرت ، آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.