نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، حضور حماسی مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بیمه کننده نظام اسلامی در برابر تهدیدات دشمن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سید سعید زمانیان دهکردی گفت: مردم ایران در میدان های دفاع از نظام جمهوری اسلامی، هوشمندی و بصیرت خود را نشان داده اند و با حضور حماسی و شورانگیز خود در انتخابات آتی، عالی ترین جلوه های حماسه سیاسی را به نمایش می گذارد.

وی افزود: با توجه به این که امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، چشم انداز روشنی برای تحقق این رویکرد مهم رهبر معظم انقلاب پیش روی مردم و مسوولان است.

زمانیان دهکردی، تحقق راهبرد مهم حماسه سیاسی در کشور را به هم افزایی و تفاهم مردم و مسوولان منوط کرد و اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های ملی برای خلق حماسه ای بزرگ در کشور باید در دستور کار قرار گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با ابراز امیدواری نسبت به حضور پرشور مردم، پای صندوق های رای همچون انتخابات گذشته گفت: فردی که با حضور حماسی مردم در انتخابات آینده انتخاب شود، می تواند کشور را اداره کند، چرا که میزان در نظام جمهوری اسلامی، رای مردم است.
وی تصریح کرد: شور و شوق متاثر از حضور سلائق مختلف در انتخابات آتی ریاست جمهوری می تواند به عنوان سوخت موتور توسعه، موجب توسعه همه جانبه کشور به ویژه بخش اقتصادی شود./س

برچسب ها: حضور ، مردم ، انتخابات ، حماسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.