امام جمعه نیشابور گفت: اعضای فعلی شورای شهرها و روستاها تا پایان دوره مسئولیت بر اساس قسمی که خورده‌اند کار خود را مجدانه انجام دهند.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام اسماعیل مقری موذن در نماز جمعه این هفته نیشابور در مسجد جامع این شهر، افزود: مدیران ادارات، مسئولان شهرداری و تمام کسانی که در دولت فعلی خدمت می‌کنند بر اساس تعهدی که دارند باید تا آخرین روز از مسئولیت، کار خود را متعهدانه انجام دهند.

وی اظهار داشت: به هر دلیل سهل‌انگاری در انجام وظایف شرعا حرام و موجب ضمان است نسبت به حقوقی که می‌گیرند.

او اضافه کرد: هر چند باور ما آن است که مسئولان تا روز آخر مسئولیت، کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

این مقام مسئول در نیشابور با توصیه به داوطلبان شورا، گفت: اگر کسی به‌واقع خود را لایق نداند و کارآمد نمی‌داند بی‌خود وارد عرصه نشود، چون کسی که خود را لایق نداند و آن مسئولیت را مطالبه کند یک گونه خیانت به خدا و مسلمین کرده است.

مقری خاطرنشان کرد: از آن طرف هرکس خود را بینی و بین‌اله لایق می‌داند وظیفه دارد وارد عرصه شود و این فتوای امام خمینی(ره) است که هر کس می‌بیند می‌تواند در جایی از انقلاب خدمت کند باید ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: از انسان‌های مومن و متعهد که می‌توانند به مردم خدمت کنند می خواهیم که وارد عرصه انتخابات شوند و با خود عهد کنند که در این چهار سال مخلصانه به مردم خدمت کنند.

به نظر امام جمعه نیشابور، انتخابات، حساسیت خود را در هر مقطعی داشته است و امسال هم حساسیت خود را دارد.مقری یادآور شد: چهار سال پیش یک فتنه درست شد که هنوز هم ادامه دارد، طوری که40 سفارتخانه برای انتخابات ایران طرح عملیاتی دارند.

وی معتقد است: انتخابات امسال در شرایطی است که استکبار مردم ایران را به‌صورت ناجوانمردانه در تحریم اقتصادی قرار داده است؛ اما امسال مردم ایران یکی از بهترین حماسه‌ها را خلق می‌کنند.

این روحانی مسئول با گرامی‌داشت 29 فروردین روز ارتش، گفت: انتظار مردم ایران از ارتش، دفاع از کیان کشور و انقلاب اسلامی به دور از مداخله در فعالیت‌های حزبی و جناحی است.

مقری افزود: ارتش ایران یکی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیاست که پشتوانه مردمی دارند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا، این حوادث تروریستی را محکوم کرد و یادآور شد: فعالیت‌های تروریستی چیزی نیست که فقط کشورهای اسلامی را فرا بگیرد بلکه این آتش دامن بانیان فعالیت‌های تروریستی را نیز فرامی‌گیرد.

مقری تصریح کرد:‌ دیری نیست که این تروریست‌های مخالف دولت سوریه فردا از ترکیه، عربستان و اروپا سر در بیاورند/س 

برچسب ها: امام ، جمعه ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.