امام جمعه قم گفت : انتخابات برای مردم ایران امتحان الهی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله استادی در خطبه های نماز جمعه قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت : برگزاری انتخابات از زمان ثبت نام تا زمان اعلام نهایی نتایج آرا یک امتحان الهی برای برگزارکنندگان ،کاندیداها و مردم ایران است.

وی خطاب به نامزد های انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اظهار داشت : کاندیداها باید معتقد به قانون اساسی باشند و باید بدانند که آیا توان این کار اجرایی سنگین را دارند یا نه، چون ریاست جمهوری ایران به توان جسمی و آرامش روانی بالا نیاز دارد.

خطیب جمعه قم از نامزدهای ریاست جمهوری خواست در تبلیغات و سخنرانی های خود دیگران را تخریب و سیاه نمایی نکنند، بلکه بدون زیر سوال بردن خدمات دیگران به بیان برنامه ها و توانمندی های خود بپردازند.

آیت الله استادی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت : ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی مجتهدی جامع الشرایط و نایب امام عصر(عج) ، ارتشی معتقد و متدین است که امروز با پیشرفت های نظامی در دل دشمنان اسلام هراس ایجاد کرده است.

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات و آسیب های اجتماعی و خانواده ها گفت : ریشه بیشتر این معضلات بی توجهی به تقوای الهی است و اگر جامعه به سمت تقوا حرکت کند مشکلات هم کاهش خواهد یافت./س

برچسب ها: قم ، انتخابات ، امتحان ، الهی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.