فراخوان سومین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در آذرماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت امام علی‌بن الحسین(ع) به میزبانی استان هرمزگان خبر داد.

وی با اشاره به صدور فراخوان مقاله این کنگره اعلام کرد: سبک زندگی از دیدگاه صحیفه سجادیه، بهداشت معنوی در صحیفه سجادیه، آسیب‌شناسی اجتماعی از دیدگاه امام سجاد(ع)، جایگاه قرآن در صحیفه سجادیه و امام سجاد(ع) با توجه به دعای 42 صحیفه و اقتصاد از منظر صحیفه سجادیه و امام سجاد(ع) از موضوعات این فراخوان است.

وی در خصوص نکات مهم تولید مقاله نیز اظهار داشت: در تهیه مقالات با موضوعات ارائه شده باید از منابع علمی استفاده شود، حداقل صفحات مقاله باید بین 15 تا 25 صفحه باشد، ویراستاری و هنر ادبی رعایت شود و مقالات باید دارای کیفیت جمع آوری و نظریه پردازی باشد.

شیرازیان افزود: به پنج مقاله برتر هزینه سفر عمره مفرده، پنج مقاله برگزیده هزینه سفر به عتبات عالیات، پنج مقاله منتخب هزینه سفر به مشهد مقدس و کلیه آثاری که امتیاز 50 به بالا را کسب کنند هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات را پایان شهریور ماه سال جاری و به آدرس دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی اعلام کرد و گفت: مقالات دریافت شده پس از ارزیابی نهایی به دبیرخانه کنگره در استان هرمزگان ارسال می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.