دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی در سال 92 گفت: جوانان متخصص می‌توانند با حمایت ویژه خواص و بزرگان در انتخابات آتی ریاست جمهوری، رشد و تعالی بیشتر ایران عزیز را رقم زنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسین سعیدی" دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی در اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی این جنبش در سال جدید، با اشاره به لزوم ایفای نقش جدی و موثر در خلق حماسه سیاسی سال 92 اظهار داشت: وظیفه خواص در گرم کردن تنور انتخابات و تنویر افکار عمومی در راستای انتخاب صحیح و عالمانه مردم است.

وی ادامه داد: انتخابات عرصه بزرگ تجلی اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در نمود شعار حقیقی استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با انتقاد شدید از عدم جوان‌گرایی و حمایت از جوانان به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: متأسفانه برخی از بزرگان هنوز در پی حضور در عرصه‌هایی هستند که نیازمند شور و نشاط و فعالیت بالا دارد که عرصه ریاست جمهوری یکی از این موارد است.

وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی از تخصص علمی و اجرایی بالایی برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران در سطح کلان برخوردار هستند و تنها اعتماد بزرگان را می‌طلبد تا با ورود جوانان متخصص و متبهر در عرصه‌های اجرایی کشور، شاهد رشد و تعالی بیشتر ایران اسلامی باشیم.

عضو شورای سیاستگذاری جنبش عدالت و مهروزی ادامه داد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات ریاست‌جمهوری و یا انتخابات‌های دیگر امری لازم و حیاتی است.

سعیدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شاخصه‌های انتخاب کاندیدای اصلح افزود: مرزبندی میان سران فتنه، عوامل فتنه و ساکتین فتنه سال 88 با افراد ولایی مقابل این فتنه یکی از شاخصه‌های مهم کاندیدای اصلح است.

وی ادامه داد: امروز برخی اشخاص وارد عرصه کاندیداتوری شده‌اند که از نوکری، خدمتگزاری و ادای تکلیف شرعی صحبت به میان می‌آورند در حالی که در فتنه 88 با سکوت خود در مقابل فتنه، موجب بروز مشکلات عدیده در کشور شده‌اند؛ چطور این افراد در سال 88 احساس تکلیف نکردند و در مقابل فتنه ایستادگی نکرده‌اند؟

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با تشریح مشخصه اصلی انتخاب کاندیدای مورد حمایت این جنبش در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: ما با کسی بیعت نمی‌کنیم مگر اینکه مطمئن شویم ولایتمدار حقیقی و واقعی است.

وی با تاکید بر لزوم وحدت و انتقاد از تکثر کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: افرادی که خمس و زکات عرصه سیاست را پرداخت نکرده‌اند قطعاً گزینه مناسبی برای تصدی این جایگاه مهم نخواهند بود و ما از این افراد حمایت نخواهیم کرد.

سعیدی با تاکید بر لزوم مشخص شدن شرایط کاندیدای اصلح در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: شورای سیاستگذاری جنبش عدالت و مهرورزی هنوز در مورد انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری آتی به اجماع نرسیده است و در حال بررسی شرایط نامزدهای این جایگاه هست.

وی ادامه داد: ما در انتخابات آتی با هیچ جریانی جنگ نخواهیم داشت و تنها در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و بر اساس منویات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حرکت خواهیم نمود و از کاندیدای اصلح حمایت می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی سیاستگذاری جنبش عدالت و مهروزی با تاکید بر حضور فعال این جنبش در انتخابات آتی شورای های شهر و روستا تصریح کرد: با تمام توان وارد عرصه انتخابات شورای شهر و روستا خواهیم شد چرا که شورای شهر و روستا حاکمیت مردم بر مردم را عهده‌دار است و بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: هم اکنون برخی از لیست‌های مورد حمایت این جنبش در استان‌ها تعیین شده است که در زمان قانونی مقرر شده به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.

گفتنی است اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی با حضور بیش از 30 نماینده مجلس، جمعی از روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس و همچنین اعضای ستادی و دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی در روز پنجشنبه 29 فروردین ماه برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، جوان ، سعیدی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار