عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان گفت: من با پيشنهاد کسي و يا براي معامله ي سياسي در اين عرصه حاضر نشده ام بلکه پس از بررسي هاي يکساله خود بر رصد شرايط کشور در اين عرصه حاضر شده ام .

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران منوچهر متکي عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان  با حضور در اولين کنگره سراسري جبهه پيشگامان خدمت به خانواده‌هاي ايراني با اشاره به  حق مردم در انتخابات گفت: ميزان راي ملت است و  آنها حاکم بر سرنوشت خود هستند و اين حقي است که انقلاب اسلامي براي ملت به يادگار گذاشته است .

وي ادامه  داد: مردم با انجام به تکليف اعتقادي، ملي و ميهني خود يک استقلال سياسي سرنوشت را بدست گرفته و به دور از سيطره سلطه طلبان تصميم‌گيري مي‌کنند و اين براي مردم و دولت مردان افتخار است.

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد  انتخابات پيش رو فرصتي است که ملت با بهره گيري از همه پيشينه‌ها و تجربه‌ها در آن شرکت خواهند کرد .

متکي افزود: دولت بعدي بايد نقطه تجمع نقاط مثبت گذشته‌ها و پرهيز از نقاط ضعف آنها باشد تا بتواند شکل موفق تري از کشور داري را تجربه کند .

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان افزود: دولت مردان به جاي اينکه از خودشان تعريف کنند بايد با مردم شفاف  باشند  و ما در مقاطع زماني مهم بايد شرايط را مبادانه اما منصفانه رصد کنيم.

وي افزود: کشور با مسائل جدي و مهمي روبروست و اين انتخابات يک نمايش و نوعي به رخ کشيدن قدرت نيست، بلکه مهر تایيدي بر همه دستاوردهايي است که تاکنون داشتيم.

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: حق انتخاب  حق مهمي است و مردم بايد از اين فرصت استفاده کرده  و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند  چرا که اگر ما انتخاب نکنيم انتخاب خواهيم شد .

متکي تصريح کرد: با توجه به تعهد کانديداي اصولگرا توافق و مکانيزم ما بر اين است که  اين افراد با تکيه بر نظر سنجي هاي مردم به يک نفر تقليل پيدا کند.
کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: توافق ما  مبني بر اين است که نظر مردم ملاک و ميزان باشد.

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان ادامه داد: ما بنا داريم تا پانزده ارديبهشت از بين پنج نفر ائتلاف اکثريت اصولگرايان يک نفر را به عنوان کانديداي نهايي معرفي کنيم.

وزير امور خارجه سابق ادامه داد: انتخابات فرصتي است که بتوان تحولات چند سال اخير را که آثار نگران کننده اي بر زندگي مردم گذاشته است را بررسي  و به آن ها رسيدگي کرد  و من از همه کانديدها خواسته ام که برنامه هاي خود در همه حوزه ها را تدوين کنم .

وي ادامه داد: همه وزيران و مسئولان بايد مخاطبان و خواسته‌هاي آن ها را عميقا بشناسند و سپس تصميم گيري کنند .

متکي گفت: گذشت  سال هايي که ما حتي خريدن ويدئو را ممنوع کرده بوديم اکنون به تصميمات سي سال پيش خود مي‌خنديم چرا که آن موقع به افق هاي دورتر نگاه نمي‌کرديم.

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان تصريح کرد: امروزه بايد و نبايد ها مفهوم قديمي است و گذشته ي خود را از دست داده است   و ما بايد فضايي مقتزاي امروز به وجود بياوريم .

وي گفت:  شهرداري‌ها به چند دسته تقسيم مي شوند و دولت بايد از آن ها  حمايت کند  .آيا شهرداري‌ها گزارشي از ميزان در آمد خود را  و اينکه آن ها را چگونه خرج مي کنند ارائه مي‌دهند؟

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: فضاي بين نظام   و مسئولين و مردم بايد شفاف بوده  به خصوص  شفافيت در حوزه‌هاي مالي از اهميت خاصي برخوردار  است .

متکي به دولت هاي قبلي اشاره کرد و گفت: برخي از دولت ها از جايگاهي که قانون اساسي براي آن‌ها مشخص کرده عدول کرده‌اند و به اموري پرداختند که جزو رسالت آن ها نبوده است.

وي ادامه داد: مثلا بعضي از دولت ها قرائت هاي متفاوت از دين ارائه کردند و يا به دنبال مکتب سازي بودند.

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: اقتصادي که روي پاي خود بايستند تغيير در نرخ دلار، نمي تواند روي آن تاثيرگذار باشد.

وي گفت:  من به دستور کسي و يا براي معامله سياسي در اين عرصه حاضر نشده ام بلکه با رصد شرايط و بررسي نقاط کور مشکلات کشور  در اين راه حضور پيدا کرده ام تا انشاء الله طرحي نو در کشور  به کار گيرم.

وي بر اهميت تعهدات اشاره کرد و گفت: ما بايد بر عهدها و پيمان هاي خود پايبند بوده و بر اساس تمامي تعهداتي که اعلام کرديم عمل کنيم .

گفتني است : در اين همايش  از سايت جبهه پيشگامان خدمت به خانواده هاي ايراني  و سايتي با نام وعده گاه  که سامانه ي حمايت مردمي است از متکي رونمايي شد .

انتهای پیام/


برچسب ها: شرایط ، کشور ، در
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار