رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت :منطقه جاجرود تا بومهن با مرکزیت پردیس به شهرستان تبدیل ده است اما مسئولین این شهرستان نباید فریب بزرگ شدن این منطقه را به لحاظ جغرا فیایی بخورند .

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در شهرهایی مانند شهرستان پردیس که تازه در مختصات جغرافیایی استان تهرات توانسته شکل بگیرد برگزاری برگزاری جلسات و نشست ها در قالب همایش ها نباید ماهی یک بار برگز ار شود زیرا تسریع در امور در این بخش به تکرار مکررات نیاز دارد .

وی در ادامه این مطلب افزود :دانشگاه رودهن در حوزه آموزش و پرورش نیروهای مستعد و با تجربه و فعالی دارد و توانسته با اخذ مدارج بالا عنوان جامع را به خود بگیرد و این امر نشانه توانمندی های اساتید مجرب و مدیریت فعال این نهاد آموزشی در کشور است و می تواند برای پردیس بسیار موثر باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد :منطقه جاجرود تا بومهن با مرکزیت پردیس به شهرستان تبدیل ده است اما مسئولین این شهرستان نباید فریب بزرگ شدن این منطقه را به لحاظ جغرا فیایی بخورند .

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با اشاره تعداد عالم و طلبه به منظور رشد فرهنگی شهرستان پردیس ابراز داشت :این گسترش جغرافیایی نباید عامل فریب مسئولان شهری باشد بلکه مسئولان این شهرستان برای رشد فرهنگ این منطقه باید بدانند که چند عالم و طلبه در این شهرستان تازه تاسیس فعالیت دارند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.