فرماندار شهرستان پردیس گفت: حضور گسترده و پرشور و شعور در انتخابات خرداد ماه همراه با بصیرت و آگاهی، در خنثی سازی توطئه های دشمن بسیار موثر است.

ˈایرج بیگدلوˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: ایران در تمامی دوران ها به ویژه در شرایط کنونی با توجه به داشتن انتخابات خرداد ماه، توسط رسانه های غربی رصد می شود ولی این کشور در تمامی عرصه ها نیز با حضور چشمگیر ملت خویش، خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: ملت ایران با حمایت های همه جانبه خود همواره به جهانیان ثابت کرده اند دشمنانی که به دنبال تضعیف آرمان ها و اهداف نظام هستند به هیچیک از اهداف خود نمی زسند، زیرا این ملت همواره برای حفظ نظام ایستاده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم با آگاهی و بصیرت، حضور تمامی سلایق و گروه های مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رعایت قانون، رعایت اخلاق شوراهای اسلامی و حفظ همدلی و وفاق ملی بین مسئولان در عرصه انتخابات می تواند حماسه ای عظیم در عرصه سیاسی بیافریند.

بیگدلو در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز ریاست جمهوری در این شهرستان، خاطرنشان کرد: بومهن و پردیس امسال 16 نماینده شورای شهر خواهند داشت که از این تعداد 9 نماینده در شهر رودهن و 7 نماینده شورا در شهر در شهر پردیس می باشند.

فرماندار پردیس افزود:با توجه به سرشماری سال90 جمعیت شهر بومهن بالای 50 هزار نفر است که امسال با 9 نماینده شوراء و چهار عضو علی البدل و شهر پردیس با 7 نفر عضو شورا و سه نفر علی البدل در انتخابات شرکت می کنند.

وی ادامه داد: یک هزار نفر امسال در سطح شهرستان به طور مستقیم در90 شعبه در شهرهای جاجرود، پردیس و بومهن به انجام امور مرتبط با انتخابات می پردازند.

فرماندار پردیس تصریح کرد: تعداد 160 هزار برگ تعرفه انتخاباتی و 9 شعبه سیار رای گیری برای شهرستان در نظرگرفته ایم و همچنین 30 نفر از معتمدین شهر در این انتخابات حضور خواهند داشت./س


برچسب ها: بصیرت ، انتخابات ، دشمن ، توطئه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.