سامانه های نظیر مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور، سنجش سرعت اینترنت و مدیریت آدرس های عددی در سال جدید شاهد تحولات و پیشرفتهای رو به جلویی خواهند بود.

مهندس علی اصغر انصاری معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران در خصوص چشم اندازهای این سازمان در سال 92 به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تحولاتی که در چارت سازمان فناوری اطلاعات ایران صورت گرفته سال 92 فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و فعالیت های جدید در این حوزه خواهد بود.

وی افزود: در این میان طرح هایی مانند شبکه ملی اطلاعات، موتور جستجوگر بومی، مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، پست الکترونیک ایرانی و نیز مرورگر بومی در زمره طرح هایی قرار دارند که هدایت، راهبری و توسعه آنها بطور ویژه ای مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تحولات سامانه های مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور، سنجش سرعت اینترنت و مدیریت آدرس های عددی خاطر نشان ساخت: راه اندازی مرکز ملی توسعه و بکارگیری نرم افزارهای بومی و آزاد /متن باز، ایجاد مراکز خدمات داده استانی و تقویت حضور کشور در مجامع بین المللی نیز از جمله طرح هایی هستند که در سال 92 به آنها پرداخته خواهد شد./ع2

برچسب ها: اینترنت ، آدرس ، موتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار