مربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به عنوان مشاور فنی در کنار تیم گیتی پسند اصفهان حضور دارند.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ترکیب تیم والیبال گیتی پسند را اسکلت نسبی از تیم ملی تشکیل می دهد و اکثر بازیکنان مطرح والیبال بانوان و تیم ملی در تمرینات حضور دارند.
 
مشاور فنی تیم والیبال بانوان گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: با توجه به آن که در حال حاضر در بخش والیبال بانوان تیم آماده ای برای انجام بازی تدارکاتی وجود ندارد، تیم گیتی پسند بدون دیدار دوستانه ایران را به مقصد تایلند ترک می کند به طور قطع این مساله برای آن ها در طول رقابت های جام باشگاه های آسیا مشکل ساز خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: طی جلسات و مذاکراتی که با مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان داشتم به آن ها اطلاع کرم که در طول مسابقات آسیایی نیازی به حضورم در کنار تیم نیست به همین دلیل با موافقت مسئولان من همراه تیم به تایلند نمی روم و به کارهایم در تیم ملی می پردازم.
 
صادقی در خصوص حریفان تیم گیتی پسند اصفهان در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: نماینده والیبال بانوان ایران در مرحله مقدماتی با نمایندگان باشگاهی کشورهای ژاپن، چین و کره جنوبی هم گروه است.

بر اساس این قرعه کشی به نوعی می توان گفت: نماینده ایران در گروه مرگ قرار گرفته و بازیکنان  برای صعود به مرحله دوم مسابقات کار سختی را پیش روی دارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار