سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حضور ماجدي در اهواز فقط براي بازديد از کمپ فولاد و بحث آکادمي تيم‌هاي پايه بود و هيچ ربطي به بازيهاي ليگ نداشت.

محمد حسين ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آقاي ماجدي به عنوان سرپرست کميته جوانان فدراسيون فوتبال براي بازديد از کمپ و آکادمي فوتبال باشگاه فولاد به اهواز آمده بود و يک بازي تيم اميد ما را هم از نزديک ديد حضور ايشان در اهواز هيچ ربطي به بازيهاي ليگ نداشت.

سرپرست تيم فولاد در پاسخ به اين سوال که آيا اين بازديد بدموقع نبوده و بهتر نبود در زمان ديگري انجام شود گفت: نه اصلا اين بحث را مطرح نکنيد و وارد اين مسائل نشويد. درست است که ما بازي حساس مقابل استقلال در ليگ داريم اما بازديد ايشان از آکادمي فوتبال فولاد، هيچ ربطي به بازي دو تيم ندارد و از قبل برنامه ريزي شده بود.

وي ادامه داد: مطمئن باشيد فولاد مقابل استقلال با تمام قوا بازي خواهد کرد و هيچ مشکلي نخواهد بود ما براي بازي با استقلال خيلي انگيزه داريم چون به 3 امتياز اين ديدار به شدت نياز داريم. خودمان در معرض خطر هستيم و بايد 2 امتياز ديگر بگيريم تا مقام چهارمي ما در جدوب تثبيت شود ما يک بازي هم با نفت تهران داريم و هنوز مقام چهارم ما قطعي نشده است.

ابن قاسم در پايان گفت: يک سري آدم هستند که هميشه دنبال حرف و حديث بوده و هستند. الان هم بحثي نيست چون سفر ماجدي به اهواز از قبل برنامه ريزي شده بود تا از آکادمي ما بازديدي داشته باشند و هيچ مشکلي هم نيست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار