نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت بر لزوم بهره گیری بیشتر حجاج از روحانیان کاروانها در سفر معنوی بیت الله الحرام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكري، در همايش عمره گزاران در قم با اشاره به اين كه هدف از برگزاری اين جلسه آشنايي بيشتر زائران با اداب و مناسک این سفر معنوی است تصریح کرد : زائران در اين سفر مشكلات و مسائل دینی خود را با روحانيان در ميان بگذارند تا دچار اشتباه نشوند.

وي افزود: يادگيري احكام شرعي به ويژه مسائل حج و تاريخ اسلام نيز لازم است چرا كه هر ساله برخي از افراد پس از بازگشت از سفر حج متوجه ميشوند كه احكام شرعي و مناسک و طواف را درست انجام ندادند.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با بیان اینکه زائران باید توجه داشته باشند به سرزميني ميخواهند سفر كنند كه در هيچ جايي عالم نظير ندارد ادامه داد: وقتي فرد به كعبه معظمه و مدينه منوره سفر ميكند در حقيقت به مهماني خداوند متعال، پيامبر(ص) و ائمه بقيع ميرود و هيچ شهري همانند مدينه وجود ندارد كه در آن شش امام معصوم(ع) مدفون باشند از اينرو افراد بايد از اين فرصت بدست آمده نهايت استفاده را ببرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.