ملی پوش المپیکی وزنه برداري گفت: دیگر نمی توانیم با این قبیل بی حرمتی ها و صحبت هایی که در شأن یک ورزشکار المپیکی نیست بسازیم و کاسه صبرمان پس از این همه سکوت لبریز شد.

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق صحبت های سلیمی من هم خواستار برکناری سرمربی وزنه برداری می باشم، صحبت ما بحث فنی نيست بلکه باید یک مربی سرآمد اخلاق باشد که متأسفانه در وزنه برداري دیده نمی شود!

ملي پوش المپيکي وزنه برداري در ادامه گفت: همه المپیکی ها قبول داریم که باقری بهترین سرمربی دنیا اسب و از لحاظ برنامه ریزی های تمرینی هیچ نقصی در کارش نیست، چه من و چه دیگر ملی پوشان می دانیم که چند عامل وجود داشت که دست به دست هم داد و راه را برای ما المپیکی ها باز کرد تا بتوانیم به مقام های بالایی برسیم البته ما منکر اين قضايا نمي شويم ولي يک مربي تيم ملي بايد از نظر شخصيتي ايده آل باشد و برخوردهاي مناسبي با ورزشکاران داشته باشد.

سجاد انوشیرانی خاطرنشان کرد: چرا فقط برای مسابقات جهانی و المپیک ما را دعوت کردند و طی نشستی خواستار تعامل دوستانه شدند و 8 ماه قبل از این رقابت ها برنامه ریزی های دقیقی داشتند و بعد از المپیک تا به امروز که 7 ماه می گذرد از این چنین برنامه ریزی ها دیگر خبری نیست و ما باید پیگیر باشیم که برنامه فدراسیون چه چيزي است؟ چه زماني اردوها شروع می شود؟ بعد با گفته های اینکه هر وقت به آمادگی 80 درصد رسیدید بیايید رکوردگیری کنید و بعد تست دوپینگ بدهید تا بتوانید داخل اردو شوید؟ ولی هیچگاه ورزشکاری در هر رشته با آمادگی صد درصد یا همان 80 درصدی که کادر فنی می گویند داخل اردو نمي شوند و بعد از حضور در اردوها به اين آمادگي دست مي يابند و ما هم تنها در اردو توانستیم با تمرینات مکرر و منظم به آمادگی مد نظر برسیم.

در انتها افزود: روز شنبه 31 فروردین طی جلسه ای که رئیس فدراسیون خواستار برگزاري آن شده قرار است صحبت هایی صورت گیرد تا مشکل را حل کنیم و هیچگاه از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار