اقدامات ارتش آزاد در سوریه را در درجه اول تنها می توان اعمال تروریستی نامید، اقدامات وحشیانه ای با تمامی انواع خود و اخیرا نیز جنایت تروریستی را در حق غیر نظامیان با استفاده از سلاح شیمیایی مرتکب شدند تا منطقه را به ته دره بکشانند و ارتش سوریه را متهم به این کار کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در گزارشي در پايگاه خبري "سوريه اکنون"(syrianow) آمده است: این پرتگاهی است که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد و همه دنیای عرب را نابود می کند و تنها سوریه را در بر نمی گیرد بلکه همه منطقه را درگیر خود می کند. 


متاسفانه بسیاری از مردم با تنگ نظری به مساله سوریه نگاه می کنند، اما به موقعیت استراتژیک سوریه و هدف اساسی این حملات که درهم شکستن شوکت و عظمت سوریه است توجهی نمی کنند، عظمتی که هرگز در مقابل سیاست های اسرائیل و دخالت های مزدوران و بیگانگان سر تسلیم فرود نیاورده است. بنابراین آیا این ارتش آزاد پیام آور صلح است یا قتل و کشتار و خونریزی با ادعای راه و روش اسلامی؟! اسلامی که امروز از همه این ها بیزار است.


متاسفانه عرب ها همراه باطل علیه حق ایستاده اند و اموال خود را صرف این راه کرده اند تا به نیابت از سیاسست های آمریکایی – صهیونیستی مردم سوریه را بکشند. بنابراین امریکا به جای اینکه مستقیما با سوریه بجنگد اموال و تجهیزات خود را در اختیار عرب ها قرار می دهد تا آنها به نیابت از آن با سوریه بجگند. دین اسلام چه وقت اجازه انفجار و ذبح و کشتار مسلمانان و ربودن زنان و کودکان را داده است؟ برای یک بار هم که شده عاقلانه فکر کنیم،آیا سوریه به دست خود برای خود بحران سیاسی ایجاد می کند؟! بحران به دنبال بحران اعم از انفجارها و قتل مردم با موشک یا اینکه دنبال راه حل های سیاسی می گردد؟ کما اینکه چنین چیزی از آغاز به وجود آمدن بحران در جلساتی که با معارضین داشت و در کنفرانس ها و مراسم های مربوط به اصلاحات سیاسی، آشکار بود.


نکته قابل ملاحظه اين است که ارتش آزاد هر روز کلیپ هایی از موشک اندازها و بمب افکن ها و وسایل ارتباطی پیشرفته  و انواع سلاح های سنگین  را به نمایش می گذارد. از کجا این سلاح ها را آورده است؟ سلاح ها و ابزارهایی که ثابت شده بیشتر آنها ساخت اسرائیل است. آیا این تجهیزات را از سر راه پیدا کرده است؟ وای بر شما ای عرب ها که برای نابودی سوریه تلاش می کنید ، سوریه عربی اصیل!!!


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار