مسئول اداره مسيل ها و قنوات منطقه يك گفت: به منظور جلوگيري از بروز حوادث غيرمترقبه از ابتداي سال جاري تاكنون رودخانه هاي شمال تهران با لايروبي بيش از 36 كيلومتر از مسيل ها و قنوات پاكسازي شده است.

عبدالله پرويزي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به سنت انداختن سبزه عيد در آب روان و همچنين حضور گردشگران در ارتفاعات و كنار رودخانه ها، در ايام تعطيلات و بعد از 13فروردين با حجم زيادي از زباله در رودخانه هاي شمال تهران مواجه بوديم كه هر 11 مسيل لايروبي و پاكسازي شد.
وي بيان كرد: بيش از 71 هزار متر طول از انهار سرپوشيده منطقه لايروبي و پاكسازي شده است كه اين عمليات در قالب طرح ضربتي از 21 فروردين تا 10 ارديبهشت ماه به صورت روزانه در دو نوبت پيگيري مي شود.
پرويزي تصريح كرد: با توجه به موقعيت جغرافيايي و كوهپايه بودن منطقه يك و احتمال شسته شدن سنگ و شن از كوه به هنگام بارندگي ها، شهروندان وسايل نقليه خود را در مجاورت مكان هاي خطرساز از جمله مسير كوه و زير درختان پارك ننمايند.
وي اظهار داشت: شهروندان از ريختن نخاله ها و ضايعات ساختماني و زباله هاي خانگي در داخل رودها و كانال ها خودداري نموده كه موجب گرفتگي جريان آب نشود./ز
 

برچسب ها: پاکسازی ، مسیل ، قنوات ، لایروبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار