سرپرست هیات کاراته خراسان رضوی گفت: پس از انجام بررسي های دقیق، تقويت پايگاه قهرماني كاراته استان، اولويت اصلی هيات در سال جديد قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سعید رزم آرا اظهار داشت: هدف از تقويت پايگاه قهرماني استان در سال پيش رو در مرحله اول، آماده نگاه داشتن كاراته كاران استان و در گام بعدي اعزام ورزشكاران موفق سبك هاي مختلف اين رشته با هزينه هيات به مسابقات مختلف داخلي و خارجي خواهد بود.

وي افزود: پايگاه قهرماني كاراته استان از مربيان با تجربه و امكانات مناسبی برخوردار می باشد و برای افزايش توان كاراته كاران استان برنامه ويژه اي در دستور كار خود قرار داده و به همين دليل تمامي شهرستان هاي استان را مکلف به معرفي كاراته كاران برگزيده خود به اين پايگاه كرده است.

سرپرست هيات كاراته استان با بیان اینکه كاراته خراسان رضوی جايگاه خوبي را در سطح كشور به خود اختصاص داده است، بیان کرد: پيشرفت روزافزون در اين زمينه نياز به همت، تمرين و توجه همه جانبه دارد كه اين مهم در سال جديد در دستور کار هیات قرار گرفته است.

رزم آرا از تكميل خانه كاراته با همكاري بخش خصوصي در سال جديد نيز سخن به ميان آورد و گفت: مسابقات مختلفي در سال جديد به منظور شناسايي و جذب نفرات مستعد برگزار خواهد شد، به همين دليل كميته استعداديابي اين هيات متشكل از مربيان با تجربه استان تشكيل و وظيفه جذب ورزشكاران جدید به آن واگذار شده است.

وي سال 91 را سالی نه چندان مطلوب براي كاراته استان ارزیابی کرد و افزود: امید است با توجه بيشتر مسوولان، اين رشته ورزشي در خراسان رضوی به سطح مورد توقع علاقه مندان کاراته دست یابد./س

 

برچسب ها: برنامه ، ریزی ، برای ، تقویت ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.