آیت الله نوری همدانی بر حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات آینده ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی در دیدار جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری بر حضور حماسی مردم در این عرصه تاکید کرد و افزود : حماسه سازی در این سال هم در بعد سیاسی و هم دربعد اقتصادی از اوجب واجبات یعنی " از نماز و روزه هم واجبتر " است چراکه ما باید از تلاش امام راحل (ره) و شهدا ونظام اسلامی پاسداری کنیم .

وی با اشاره به روایاتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی خواستار شدو افزود : برنامه ریزی این نهاد باید به نحوی باشد که مددجویان از کمک های مادی مستغنی شوند و علاوه بر رفع نیاز خود به دیگران هم کمک و اشتغالزایی کنند.

آیت الله نوری همدانی ریشه کنی فقر / جهل و ظلم را از مبانی دین اسلام برشمرد و افزود: هر کدام از این مسائل جامعه را به انحطاط می کشاند و تلاش کمیته امداد برای مقابله با هرکدام از این مسائل ارزشمند است .

وی عملکرد کمیته امداد را از بدو تاسیس تاکنون ارزشمند دانست و تصریح کرد : کمیته امداد شجره طیبه ای است که روز به روز ضمن جلب اعتماد مردم در شکوفایی استعدادهای نهفته در خانواده های تحت پوشش کمیته نقش داشته است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.