فرماندار درمیان گفت: در دوماهه اخیر 170 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی شهرستان از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط شد و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رجبعلی براتی در نشست شورای فرعی مبارزه با قاچاق مواد مخدر درمیان اظهار کرد: سال گذشته مبلغ 24 میلیون تومان برای برگزاری 83 نشست آموزشی برای آموزش 5 هزار و 132 نفر از شهروندان و کارکنان ادارات شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد هزینه شده است.

وی با بیان این که همه باید در مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر مشارکت داشته باشند، اظهارکرد: مشارکت مردمی و بهرگیری از توان سازمان‌های مردم نهاد در حوزه اعتیاد نقش موثری در کاهش آسیب پذیری جامعه دارد.

فرماندار درمیان با اشاره به پذیرش 132 نفر در سال جاری در مرکز DIC ترک اعتیاد درمیان افزود: در سال گذشته 222 بیمار مبتلا به اعتیاد موفق به ترک در این مرکز شدند.

براتی از افتتاح کمپ ترک اعتیاد نجات شهرستان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این مرکز با ظرفیت پذیرش اولیه 30 نفر شروع به کار می‌کند و اقامت بیماران در این مرکز به صورت میان مدت است.

سرهنگ غلامرضا غفرانی معاون عملیات هنگ مرزی گزیک نیز گفت: در سال گذشته به صور متوسط هر ماه یک عملیات همزمان با پلیس کشور همسایه با هدف پاکسازی مرزهای استان انجام شده که سهم درمیان دو عملیات است.

غفرانی افزود: در این عملیات‌ها ضمن پاکسازی نوار مرز از اشرار میزان 106 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: مخدر ، قضایی ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.