يکي از آزادگان فلسطيني رژيم صهيونيستي را متهم کرد به آن دسته از اسراي فلسطيني که در آستانه آزادي هستند ويروس هاي خطرناک تزريق مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه خبري المختصر، رانيا سقا درگفتگو با خبرنگاران با بيان اين خبر از موسسه ها و جوامع بين المللي خواست اسراي فلسطيني را که از زندان هاي رژيم صهيونيستي آزاد مي شوند تحت معاينه قرار دهند زيرا بسياري از اين اسرا مدتي پس از آزادي جان مي دهند.
 سقا افزود:‌رژيم اسرائيل به اسراي در آستانه آزادي از طريق خوراندن آنتي بيوتيک ها و مسکن هاي آلوده به ويروس هاي خطرناک، بيماري هايي را منتقل مي کند و تاکنون برخي از اسرايي که از بند رژيم آزاد شده اند به بيماري هايي چون سرطان سينه، سرطان مثانه، اختلالات کبدي و ... مبتلا شده اند.
وي افزود:‌ اسرا سال هاي متمادي در زير بدترين انواع شکنجه  قرار دارند و يکي از عوارض اين شکنجه ها شکستگي استخوان هاي صورت و فک است.
رانيا سقا تشکيلات خودگردان فلسطين را به بي اعتنايي به وضعيت اسرا وخانواده هاي آنان متهم کرد و افزود:‌ بايد پرسيد واقعا دليل ايجاد وزارت امور اسراي فلسطيني چيست؟.
سقا که به 13 سال حبس محکوم شده بود پس از گذراندن 5 سال از دوران محکوميت، به دليل بيماري سخت در طرح تبادل اسرا ميان فلسطين و اسرائيل آزاد شد و پس از آزادي براي بهبود شکستگي هاي ناشي از شکنجه در زندان، 23 بار در اردن جراحي شد.







برچسب ها: بین الملل ، فلسطین ، آزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار