مشهد/معاون دانشجویی وزارت بهداشت :

ایران رتبه نخست سرعت پیشرفت علمی ‌جهان را دارد/کسب مقام شانزدهم در دنیا

معاون دانشجویی وزارت بهداشت گفت : ایران رتبه نخست سرعت پیشرفت علمی ‌جهان را داردونیز به کسب مقام شانزدهم در دنیا دست یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدحسین آیتی در دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی تربت‌حیدریه یادواره شهید عبدالحسین برونسی اظهار کرد: با نامگذاری سال 92 به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی همه امیدهای دشمنان اسلامی به یاس و ناامیدی تبدیل گشته و سبب خشم و عصبانیت آنان شده است.

وی افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب از خیزش همه جانبه ملت و نظام اسلامی برای خلق حماسه‌ای دیگر در خرداد 92‌خبر می‌دهد.

آیتی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان جمعیتی که عامل پیشرفت کشور هستند به قوت و قدرت کشور کمک می‌کند و با انتخاب اصلح می‌توان رئیس جمهوری را که مناسب باشد انتخاب کرد.

وی بیان کرد: قدرت در اختیار کسی است که به علم دسترسی پیدا کرده باشد و کشور ما از نظر سرعت پیشرفت علمی مقام نخست در جهان را دارد و از مقام 53 به مقام 16 رسیده و امروز وظیفه ما است که درمسیر علم و دانش گام برداریم.

آیتی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: جوانان باید با روحیه فاطمی و توسل به ائمه اطهار در این برهه از زمان با تمام توان در صحنه سیاسی و اقتصادی حضور پویا و فعال داشته باشند./ع

برچسب ها: ایران ، رتبه ، نخست ، سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.