پس از حواشی به وجود آمده در رشته وزنه برداری بعد از مسابقات المپیک لندن، روز گذشته در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی، قهرمان المپیک مقابل باقري، سرمربي تيم ملي وزنه برداري واکنش صریحي نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از حواشی به وجود آمده در رشته وزنه برداری بعد از مسابقات المپیک لندن، روز گذشته در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی، قهرمان المپیک مقابل سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان، کوروش باقری واکنشی صریح نشان داد.
در این برنامه تلویزیونی، پولاد مرد کشورمان خواستار ایجاد تحول عظیمی در کادر این فدراسیون شد.

بهداد سلیمی گفت: ما وزنه بردارها چه با کوروش باقری و چه بدون وی بازهم می توانیم قهرمان جهان شویم و افتخارات زیادی کسب کنیم.

وی افزود: اگر باقری می گوید فردی کاملا انتقاد پذیر است، من می گویم به هیچ وجه چنین نیست و وی باید قبول کند که الفاظ زشت در شان و شخصیت قهرمان جهان و خیلی از وزنه بردارهای نوجوان و جوان نیست.

وی در پایان در خصوص اینکه در خواست وزنه برداران المپیکی در حال حاضر چیست گفت: نظر شخصی من این است که دیگر نمی شود با کوروش باقری در مجموعه بزرگ تیم ملی کار کرد و خواسته ما رسیدگی رییس فدراسیون و مسیولین این رشته به این مسئله است.

قهرمان وزنه برداری المپیک خاطر نشان کرد: مشکل اساسی ما وزنه برداران دعوت نشدن به اردو تیم ملی نمی باشد بلکه گفته های مسئولیت حاکی از این بود که باید ورزشکاران المپیکی بعد از استراحت ها و رفع آسیب دیدگیها به آمادگی 80 درصد برسند که بايد بگويم آمادگي ما بيش از 80 درصد است، ما المپيکي هاي دعوت نشده به اردو به طور مداوم تمرینات خود را انجام مي دهيم.

بهداد سلیمی گفت: گفته ها و دلخوری ها قبل از مسابقات المپیک لندن به چشم می خورد که آتش زیر خاکستری بود که بعد از رسیدن ما به المپيک و کسب مدالهای رنگارنگ در اوزان مختلف و به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان در یک کشور بیگانه صورت گرفت و اگر تا قبل از مسابقات این صحبت ها نبود بیشتر به خاطر این بود که می خواستم بی دغدغه و بدون حواشی به قهرماني های خودمان برسیم و بعد به این معظل رسیدگی کنیم.

وی تاکید کرد: فدراسیون وزنه برداری و تیم ملی بدون قهرمانان المپیکی و جهانی چه طور می توانند باز هم قهرماني های این چنینی که توسط ما بدست آمده است را کسب کنند؟!

سليمي عنوان کرد: به هيچ عنوان بي احترامي را نمي پذيرم و به نظر من سرمربي تيم ملي وزنه برداري نبايد با بي ارزش کردن کار وزنه برداران به ما توهين و بي احترامي کند.



باقری: دست بالای دست بسیار است/ ارث پدرم نیست، هر وقت بگویند می روم


کورش باقری در جواب به بهداد سلیمی گفت: دست بالاي دست بسیار است و فدراسیون وزنه برداری و تیم ملی باز هم می تواند بدون بهداد نام ها نيز به موفقیت های بسیاری دست یابد.

سرمربی تيم ملي وزنه برداری در پاسخ به صحبت های قهرمان المپیک اظهار داشت:  تیم ملی جایگاهی نیست که دعوتی باشد و بايد معیارها و رکوردهای ورزشکاران با معيارهاي مد نظر کادر فنی و مسئولین تطبیق داشته باشد تا بتواند داخل اردو شود و هیچ تبعیضی بین المپیکی ها و دیگر ملی پوشان وجود ندارد ولی دست بالای دست بسیار است و خود ملی پوشان  ضرر می کنند، چون کشورمان استعدادهای زیادی در این رشته دارد و در تاريخ ورزش وزنه برداري بسیاری از اين سلیمی ها بودند که رفتند و وزنه برداران ديگري جايگزين آنها شدند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی ملی پوشان در هر مقامی، نباید يادشان برود با برنامه ریزی ها و تدابیر من بود که توانستند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند و من برای خودم متاسفم که با این جور بحث ها و صحبت ها که هیچ صحت و واقعیتی ندارد مواجه شدم و من همه را تکذیب می کنم.
 
باقري خاطر نشان کرد: سرمربیگری و هدایت ملی پوشان، ارث پدرم نیست و هیچ وابستگی به این پست و مقامها ندارم، اما این تحول عظیمی که در بین ملی پوشان پدید آمد و قهرمانی های المپیک جزو افتخارات دوران کاریم ثبت شده است.

سرمربي تيم ملي وزنه برداري افزود: اگر وزنه برداران با من مشکل دارند و یا اگر رئیس فدراسیون و مسئولان خواهان رفتنم هستند هیچ مشکلی برای رفتن ندارم./مح
برچسب ها: سلیمی ، باقری ، رفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۲:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلیمی نباید رسانه ای میکرد . با حرف سلیمی که مربی عوض نمیشه . فدراسیون باید تصمیم گیری کند . سلیمی خیلی تند رفت.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
چرا نظرم را ثبت نمی کنید . چرا طرفدارانه کار می کند شما به عنوان یک رسانه ملی به شمار می آیید و باید بی طرفانه به قایا نگاه کنید نه اینکه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
بهتر است اختلافات کوچک رابزرگ نکرد وبه آنها دامن نزد چون اختلاف به نفع هیچکس نیست
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۴:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
هم سلیمی مغرور شده که فکر کرده 2 مدال گرفته خیال کرده چه خبره/بعدشم این تو مملکت ما رسم شده که قدر قهرمانانمونو نمیدونیم وبه راحتی وارده حاشیشان میکنیماقای باقری باید بداند لین دواها به نفع مملکت نمیباشد/منیت را بگذاریم کنار/من جای رضازاده بودم جفتشونو اخراج میکردم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
خیلی زشته که یک قهرمان مملکت و مربیش اینطور صریح و تند جلوی چشم این همه مردم و بچه ها ازین ها الگو میگیرن بحث و جدل کنند.من که برنامه رو دیدم به جای اینکه درباره موضوع برنامه فکر کنم برای این حرکات زشت افسوس خوردم
Iran (Islamic Republic of)
جلیل
۱۲:۴۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
اقای سلیمی این مدالها تختی را تختی نکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
خیلی بی جنبه ای آقا پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
متاسفانه آقای باقری تند میرود سر تراشیدن اعضاء تیم جهت انضباط معنی ندارد. ایشان را غرور گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۲:۳۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
حق با اقای بهداد سلیمی هست و امیدوارم از بهداد حمایت بشه بعد از اقای رضا زاده اقای سلیمی پرچم کشور ما رو در مسابقات المپیک بالا برد و باعث افتخار شد . و نباید با چنین قهرمان رفتارهای ناشایست بشه
آخرین اخبار