هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا همه چیز دست خودمان است و حواسمان جمع است. این میزبانی باعث غفلت ما نمی‌شود و قهرمان خواهیم شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا حقیقی افزود: خدا را شکر بهترین حالت برای بازی فینال پیش آمد و اکنون سرنوشت خودمان را در دست داریم. همه چیز بستگی به عملکرد خودمان دارد و بچه‌ها کاملا نسبت به حساسیت این بازی و شرایط آگاه هستند. ما در لیگ نتوانستیم به آنچه انتظارش را داشتیم برسیم و حالا می‌توانیم همه چیز را خوب تمام کنیم تا از خجالت هواداران در بیائیم.

وی ادامه داد: بازی در تهران است اما اصلا کار آسانی پیش رو نداریم. با سخت‌ترین حریف ممکن روبرو می‌شویم. آنها از بهترین تیم‌ها هستند و در دو بازی اخیر برابر استقلال نشان دادند تا چه حد آماده هستند. این شرایط به قهرمانی جام حذفی اعتبار فنی معادل قهرمانی لیگ می‌دهد.

حقیقی درباره هشدار علی پروین مبنی بر اینکه میزبانی نباید باعث غفلت سرخپوشان شود و این مسأله کار را سخت کرده است، خاطرنشان کرد: آقای پروین از این لحاظ درست گفته‌اند که وقتی قرار است در خانه حریف بازی کنید، تمرکز بیشتری صورت می‌گیرد اما به نوبه خودم می‌توانم بگویم جای نگرانی نیست و حواس بچه‌ها جمع است. چون در لیگ به نتیجه دلخواه نرسیدیم، بچه‌ها حساسیت کاملی روی جام حذفی دارند و نسبت به دشواری این بازی آگاه هستیم.

وی افزود: پرسپولیس بازی‌های سختی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشت. همه حریفان ما لیگ برتری بودند. ما در خواب فرو نمی‌رویم و با قدرت آماده بازی می‌شویم. اگر بتوانیم سه گل بزنیم، می‌رویم که هر سه گل را بزنیم. بازی را آسان نمی‌گیریم و نه حالا که میزبان شدیم، بلکه حتی در صورت جلو افتادن در بازی‌، باز هم حریف را دست کم نمی‌گیریم. از سوی دیگر خوشحالیم فینالی برگزار می‌شود که همه را پای این بازی می‌کشاند تا به امید خدا پس از پیروزی هیچ جای بحثی درباره شایستگی پرسپولیس باقی نماند.

هافبک جوان و خوشفکر پرسپولیس پیرامون آسیب‌دیدگی خود و شرایطش برای تیم ملی گفت: در این چند وقت، کمی بدشانسی آوردم و هر زمان که قرار بود نفرات تیم ملی دعوت شوند، مصدوم شدم ولی این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا باید به فینال جام حذفی فکر کنیم. در این سه روزی که تمرینات تعطیل بود، همراه با علی کریمی به درفشی‌فر رفتیم و تمرین کردم. تمریناتم فشرده بود تا از نظر بدنی آماده شوم، البته کار با توپ را از چند روز دیگر آغاز می‌کنم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار