مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: مذاکرات اولیه با شمسایی انجام شده و به احتمال زیاد فصل بعد وی مربی بازیکن تیم دبیری تبریز است .

افشین دبیری مدیر عامل باشگاه فوتسال دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مذاکرات اولیه با وحید شمسایی انجام شده تا در صورت به توافق رسیدن ، فصل جدید را با وحید آغاز کنیم . اما جریان رفتن وحید به چین و بازی در تیم باشگاهی این کشور ، وقفه ای در جریان این مذاکرات انداخته است .حالا منتظریم تا وحید به ایران بازگردد و ادامه مذاکرات انجام شود.

 وی افزود: تاکنون حضور وحید در دبیری پررنگ است و تنها مذاکرات پایانی و عقد قرارداد باید انجام شود . البته انتخاب بازیکنان حاضر در ترکیب تیم دبیری نیز بر عهده وی می باشد تا با چیدن بازیکنان مناسب در ترکیب ، تیم برای قهرمانی آماده شود.

 دبیری در ادامه بیان داشت: با حسین شمس نیز مذاکراتی انجام دادیم که همچنان به عنوان مدیر فنی تیم به فعالیت خود ادامه دهد . خوشبختانه وی نیز با حضور شمسایی در تیم  مخالفتی ندارد و از این جریان استقبال کرد با این شرایط همه چیز برای بستن یک تیم موفق آماده است.

لجبازی داوران بخش خصوصی را نابود کرده است

افشین دبیری در خصوص حواشی و مشکلات تیم داوری در لیگ گفت: پس از مسائلی که بعد از بازی با شهرداری تبریز بوجود آمد ، داور ها نسبت به من جبهه گیری کردند. گزارش ها علیه من و تیم به کمیته انضباطی ارائه شد. همین گزارشات مغرضانه باعث شد تا کمیته  انضباطي به ناچار و با ناآگاهی رای به یک سال محرومیت من بدهد.

وی بیان داشت : البته من کمیته انضباطی را در این تصمیم گیری مقصر نمی دانم . فقط  باید گفت که کمیته ای هم باید به نحوه ی گزارش نوشتن داورها نظارت داشته باشد ، زیرا این اشخاص هر طور که مایلند جریانات را به نفع خود رقم می زنند . 

دبیری گفت: ما در بخش خصوصی آماده ایم تا به فوتسال و همچنین ورزش کشور کمک کنیم اما برخی افراد شرایطی را رقم می زنند که ناچار عطای تیم داوری را به لقایش می بخشیم  و از فوتسال کنار می رویم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در فصل جاری لیگ برتر ، مسئولان نظارت بیشتری روي رقابت ها و همچنین عملکرد داوران  داشته باشند تا با مشکلات حاشیه ای روبه رو نشویم.
برچسب ها: دبیری ، فوتسال ، شمسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار