مشخصات عینک گوگل منتشر شد

گوگل که در زمینه معرفی فناوری و تکنولوژی های جدید همیشه فعال بوده، چند سالی است که در حال تحقیق بر روی پرژه عینک گوگل یا Project Glass می باشد..

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اين شرکت در نهایت در کنفرانس I/O در سال گذشته همزمان با معرفی Nexus7 به معرفی برخی از امکانات عينک گوگل پرداخت، ولی معرفی آن را به زمان نامعلوم دیگری موکول شد، اما روز گذشته اخباری از گوگل مبنی بر معرفی مشخصات این گجت فوق‌العاده رسما منتشر شد.


محصول جدید گوگل که در واقع یک قطعه ی الکترونیکی شگفت انگیز می باشد، دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی بوده که می تواند با کیفیت 720HD فیلم برداری کند، از طرفی این دستگاه به یک حافظه ی داخلی 16GB نیز مجهز شده است، که البته تنها 12GB آن در اختیار کاربر بوده، از امکانات ارتباطی عینک گوگل می توان به Blutooth و WiFi با استاندارد 802.11b/g اشاره نمود که از طریق  Blutooth  توانایی کامل جهت ارتباط با سایر دستگاه¬های اندرویدی  که از نسخه  ی 4.03 و یا بالاتر  استفاده می کنند را دارد.


طبق ادعای سازندگان عینک گوگل، تصویری که این محصول برای کاربر ایجاد می کند مانند تصویری است که یک پروژکتور 25 اینچی از فاصله  2.5 متری ایجاد می کند.


این محصول قیمتی در حدود 1500 دلار خواهد داشت و بر اساس شایعات در کنفرانس I/O شرکت گوگل در تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.


برچسب ها: عینک گوگل ، مشخصات ، google ، glass
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار