قرار دادی با حضور مسئولین آموزش و پرورش و بیمه ایران کلیه دارا‌ییهای آموزش و پرورش فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تحت پوشش بیمه ایران قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در مراسم تمدید قرار داد بیمه طلایی فرهنگیان که امروز با حضور کیار‌شی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و کریمی رئیس بیمه مرکزی و طها‌میان مدیر عامل بیمه ایران در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت قرار داد بیمه طلایی فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تمدید شد.
در این جلسه کیار‌شی با بیان اینکه این قرار داد یکی از بزرگترین قرار دادهای بیمه ای در حال انعقاد است گفت: امروز یکی از فعالیت های مهم بیمه ای مورد تفاهم قرار گرفته چرا که حق فرهنگیان این است که برنامه بهداشتی و درمانی مناسب برخوردار باشند و هدف ما از چنین قرار دادی ایجاد نظام بیمه ای مناسب برای اطمینان خاطر فرهنگیان است.
وی افزود: یک میلیون و 900 هزار فرهنگی شاغل و افراد تحت تکلف تحت پوشش این بیمه هستند که هزینه های درمانی از 60درصد به 15 درصد کاهش یافته است که طی این بیمه خدماتی بدون سقف برای هزینه های بیمارستانی ، کلینیکی ، دارویی و هزینه ها‌یی با محدودیت برای دنداپز‌شکی به فرهنگیان ارائه می شود.
معاون توسعه مدیریت آموزش و‌ پرورش با بیان اینکه بیش از 95 درصد فرهنگیان در سال 91 تحت پوشش بیمه قرار گرفته ا‌ند گفت: علاوه بر بیمه طلایی به بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان قرار دادی تحت تکلف و بیمه عمر مکمل برای 450 کار‌کن شاغل و 200 بازنشسته امروز تصویب می شود.
وی همچنین در خصوص دانش آموزان حادثه دیده گفت بیمه دانش آموزان به طور کامل پرداخت شده و مقرر است کلیه دانش آموزان تحت پوشش بیمه عمر پس اندازی بدون دریافت حق بیمه قرار گرفتند./ف
برچسب ها: معلمان ، قرار داد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار