پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت فوتبال ایران گفت: کف گیر فوتبال ایران به ته دیگ خورده و زندگی در فوتبال از بین رفته است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: صحبت من با کل فوتبال ایران است و به نظرم فوتبال ما نسبت به سالهای قبل افت بسیار زیادی داشته است و عملکرد باشگاه های ایرانی و شکست های متوالی آنان در جام باشگاه آسیا گویای این مسئله است.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: هم اکنون شرایط فوتبال ایران اصلاً مناسب نیست و من آینده سیاهی را در انتظار این فوتبال می بینم که تاثیر این ضعف روی تیم ملی ما کاملاً مشهود است.
این همه هزینه در خصوص حضور کی روش متحمل شديم، همه شرایط و برنامه ریزیها را به میل و خواسته او انجام دادیم  اما در نهایت هیچ سودی جز شکست مقابل لبنان و ازبکستان نصیب تیم ملی ما نشد.

ابراهیمی در مورد 16 تیمی شدن لیگ برتر نیز گفت: الان مسئولان فدراسیون پشت میز نشسته اند و خیلی راحت تصمیم می گیرند لیگ را 16 تیمی کنند و به نظر من اکثر تصمیمات فدراسیون اشتباه است به این دلیل که آنان افراد غیر فوتبالی هستند.

وی در مورد عملکرد گل محمدی در پرسپولیس بیان کرد: به نظرم حضور گل محمدی در روحیه تیم پرسپولیس تاثیر مثبتی داشته است و یحیی توانست پرسپویس را نسبت به دوره ژوزه به شرایط ایده الی برساند و به نظرم اگر پیشتر از اين به پرسپولیس آمده بود شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از اینها می شد.

ابراهيمي در مورد شانس پرسپولیس در فینال جام حذفی خاطر نشان کرد: به نظرم پرسپولیس در بازی اخیر خود برابر ذوب آهن نتوانست فوتبال قابل قبولی ارائه دهد و البته  نباید از مصدومان این تیم چشم پوشی کرد اگر شرایط این تیم و بازیکنان مناسب باشد، پرسپولیس می تواند سپاهان را به راحتی در ورزشگاه آزادي شکست دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار