مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روزچهار شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريكا مجددا مي‌خواهند جنگ‌هاي صليبي راه اندازند، پخش بروشور و دفترچه توسط نامزدان داوطلبي انتخابات "غيرقانوني" است/ وزارت کشور موظف به برخورد با اين مصاديق نيست ، بسته پیشنهادی ایران به اخضر ابراهیمی درباره سوریه و درخواست برگزاری نشست ژنو 2 و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريكا مجددا مي‌خواهند جنگ‌هاي صليبي راه اندازند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/28/1010516_211.jpg

 عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت:سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا سعي مي‌کنند اين حادثه را به خارج از مرزهاي خود انتصاب دهند تا مجددا جنگ‌هاي صليبي راه اندازند، اما اين در حالي‌است که دنيا تغيير کرده و اين منش‌ها خواهاني ندارد.

پخش بروشور و دفترچه توسط نامزدان داوطلبي انتخابات "غيرقانوني" است/ وزارت کشور موظف به برخورد با اين مصاديق نيست
مدير‌کل انتخابات وزارت کشور گفت: پخش بروشور و دفترچه توسط نامزدان داوطلبان انتخابات غيرقانوني و تخلف زود‌هنگام انتخاباتي است.

بسته پیشنهادی ایران به اخضر ابراهیمی درباره سوریه و درخواست برگزاری نشست ژنو ۲‬
 معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به منظور حل سیاسی بحران سوریه، بسته پیشنهادی به نماینده سازمان ملل ارائه کرده و خواستار برگزاری نشست ژنو ۲ تحت نظر این سازمان است.‬

رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره موضوع «اجرای ماده 65 قانون مدیریت خدمات کشوری»
 هیات عمومی دیوان عدالت اداری در پاسخ به دادخواهی مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش مبنی بر رفع تعارض از آرای شعب این مرجع قضایی درباره موضوع «اجرای ماده 65 قانون مدیریت خدمات کشوری»، مبادرت به صدور رای کرد.

بازديد "محمد شريعتمداري" از باشگاه خبرنگاران
دقایقی پیش محمد شريعتمداري؛ وزير بازرگاني دولت اصلاحات، به منظور برگزاری نشست خبری، به‌عنوان کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری وارد باشگاه خبرنگاران شد.

پخش بروشور و دفترچه توسط نامزدان داوطلبي انتخابات "غيرقانوني" است/ وزارت کشور موظف به برخورد با اين مصاديق نيست
 مدير‌کل انتخابات وزارت کشور گفت: پخش بروشور و دفترچه توسط نامزدان داوطلبان انتخابات غيرقانوني و تخلف زود‌هنگام انتخاباتي است.

اشغالگری آمریکا باعث خسارات بسیاری برای اين کشور شده است
 فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: در حال حاضر در تمام کشورهایی که آمریکا حضور دارد مشکلات مردم بسیار زیاد است و حتی آمریکا نیز با حضور خود در این کشورها با خسارات بسیار بالایی مواجه شده است.

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره زلزله جنوب شرق ایران

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز حوادث و امور اضطراری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با سازمان مسوول مقررات هسته‌ای ایران در خصوص زمین‌لرزه سراوان تماس گرفته است.

پاره‌ای اقدامات که با بودجه‌های دولتی به معنای اعم آن صورت می‌گیرد، رنگ و بوی انتخاباتی دارد آیت‌الله آملی لاریجانی گفت: امیدواریم تمام کسانی که به نحوی در معرض کاندیدا شدن هستند و هواداران آن‌ها به این موضوع توجه کنند و از بودجه نهادها و سازمان‌های دولتی و عمومی در انتخابات استفاده نکنند و بدانند هم برخورد نظارتی شورای نگهبان و هم برخورد قوه قضاییه را در پی خواهد داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار