معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19، از بهره برداری، افتتاح و نوسازی مسجد صاحب الزمان (عج) محله بهمنیار تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 خبر داد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) محله بهمنیار به منظور ترویج و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی، پاسخگویی به نیازهای فرهنگی، مذهبی شهروندان این محله نوسازی و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مسجد صاحب الزمان (عج) از5 مسجد نوسازی شده در منطقه 19 در طی سال گذشته در توسعه مدیریت شهری به منظور ترویج فرهنگ دینی و اسلامی حضور به موقع شهروندان این منطقه در گسترش دین اسلام است.

جوادی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) بهمنیار با مساحت هزار و 450 متر مربع در 3 طبقه نوسازی، استفاده از ترکیب های معماری اسلامی ، ساخته شده و پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

با بهره برداری از 4 مسجد نوسازی شده در سال گذشته تکمیل و نوسازی پنجمین مسجد، 10 هزار متر مربع به فضای فرهنگی و مذهبی منطقه 19 افزوده شده است.

جوادی در پایان با اشاره به طرح های دیگر حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه 19 افزود: احداث و پیشرفت 45 درصدی سرای محله دولتخواه، با مساحت 2 هزار و 200 متر مربع در 5 طبقه از سراهای محله 11 گانه منطقه 19 است./ل
برچسب ها: افتتاح ، نوسازی ، مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار