فرمانده انتظامي شهرستان ميانه آذربايجان شرقي از کشف راز 31 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "محمد خشتگر" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، عوامل انتظامي براي دستگيري سارق يا سارقان موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند. 
سرهنگ خشتگر افزود: در اين راستا عوامل انتظامي شب گذشته فردي را که به صورت مشکوک در محل هاي سرقت پرسه مي زد دستگير و به پليس آگاهي منتقل مي کنند. 
وي تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 31 فقره سرقت از داخل خودروهايي از نوع پيکان و پرايد اعتراف و اعلام داشت با توجه به اعتياد شديد به مواد مخدر و طرد از طرف خانواده اقدام به سرقت ميکرده و اموال مسروقه را به قيمت ناچيزي جهت تهيه مواد مخدر به فردي به هويت معلوم مي فروختم. 
وي بيان کرد: سارق در بازجوئي هاي پليس اعلام داشت سرقت ها را موقع شب از خودروهايي که داراي سيستم امنيتي از قبيل دزدگير و غيره نبوده انجام مي دادم که موقع دستگيري هم براي سرقت رفته بودم که توسط ماموران دستگير شدم. 
سرهنگ خشتگر در پايان خاطر نشان کرد: در ادامه پرونده کليه مالباختگان شناسائي شدند و متهم دستگير شده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد./ف
برچسب ها: ولگرد ، سرقت ، راز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار