مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: 40 مسابقه کتابخوانی آنلاین و مکتوب، ویژه اردیبهشت ماه 92 در کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، علی رحیمی با بیان اهمیت مسابقات کتابخوانی در ارتقای سطح مطالعاتی افراد گفت: این مسابقات با هدف ارتقاء مطالعه مفيد، ترويج کتاب و كتابخواني و معرفي منابع فاخر و ارزشمند در ارديبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

رحیمی تعداد مسابقات اردیبهشت ماه 92 را 40 مورد عنوان کرد و یاد آور شد: از این تعداد20 مسابقه آنلاين كتابخواني ويژه عموم مخاطبين، چهار مسابقه ويژه نابينايان و كم بينايان و یک مسابقه تخصصي ويژه كتابداران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پنج مسابقه مکتوب نویسندگی خاص ویژه گروه هدف راهنمایی، دبیرستان، زندانیان و مددجویان، کتابداران و دانشجویان در نظر گرفته شده است افزود: يك مسابقه جدول كتابشناسي ويژه عموم مخاطبين، دو مسابقه نقدنويسي ويژه طلاب و دانشجويان و فرهنگيان، یک مسابقه خلاصه نويسي ويژه اصناف و یک مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه های فرهنگی است که علاقمندان به فراخور و علاقمندی می توانند در آنها شرکت کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یادآور شد: برگزاری پنج مسابقه کتابخوانی با مشارکت سایر دستگاه ها نیز از دیگر برنامه های این اداره کل در اردیبهشت ماه سال جاری است.

رحیمی در خصوص زمان برگزاری این مسابقات گفت: زمان برگزاري مسابقات آنلاين از 1/2/92 لغايت 31/2/92 و از طريق سايت www.booki.ir و مهلت ارسال فرم مسابقات مكتوب را تا تاريخ 20/3/92عنوان کرد.

لازم به ذکر است فایل منابع مسابقات مذکور از طریق شبکه کتابخوانان حرفه ای قابل بهره برداری است./ع

برچسب ها: کتاب ، مسابقه ، اردیبهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.