دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به اقدامات آمریکا در قبال گروهک تروریستی منافقین گفت: آمريکايي‌ها دموکراسي را از ديد سازمان‌های جنايتکار و تروريستي همچون منافقين مي‌بينند.

" محمدجواد هاشمی‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در واکنش به افتتاح دفتر گروهگ تروریستی منافقین در واشنتگن گفت: مدتي است که آمریکا پس از اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، دشمنی خود را با کشورمان به شدت علنی و آشکار کرده و حمایت از تشکیلات تروریستی و بدنامی که دستشان به خون هزاران ایرانی و عراقی بی‌گناه آلوده است، در راستای همین دشمنی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آمریکا در راستای این اقدامات خصمانه، اجازه تاسيس دفتر اين گروهک تروریستی در کشورش را صادر کرد که در پی این اقدام برخی از گروه‌های ضد ایرانی و همسو با صهیونیست‌ها از این عمل خصمانه استقبال کردند چراکه  گروهک تروریستی منافقین جزء بدنامترین دشمنان ملت ایران به شمار می‌رود.

 هاشمی ‌نژاد تصریح کرد: این جریان‌ها مدتی است که لابي گسترده‌ای را با منافقین ایجاد کرده‌اند تا بتوانند به کمک آنها و رژیم غاصب صهیونیستی جبهه‌اي را در غرب عليه ايران ايجاد کنند و تمهيدادتي را براي آن در نظر گرفته‌اند که خروج گروهک تروریستی منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي یکی از این تمهیدادت بود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان افزود: همچنین کساني که در افتتاح دفتر گروهک تروریستی منافقین شرکت کردند به صورت مشخص حاميان اين نوع حرکت‌ها در آمريکا هستند؛ اين افراد از جمله " جان سانو " قائم مقام سابق بخش عملياتي سري سازمان سيا، " جان بولتون " سفير سابق آمريکا در سازمان ملل، معاون سابق وزارت خارجه آمريکا که مجموعه اين اشخاص از چهره هاي ضد ايراني هستند.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: اما از آنجا که گروهک تروریستی منافقين گذشته خود را در میان ملت ايران بر باد رفته مي‌داند هيچ هراسی از اينکه در کنار اين نوع افراد قرار گيرد، ندارد و تنها به دنبال بقای تشکیلات تروریستی‌ خود است.

وی  تصریح کرد: آنچه که در این بین مهم بوده این است که همین چهره‌های آمریکایی برای انحراف افکار عمومی اعلام مي‌کنند که چناچه واشنگتن بخواهد مواضع خود را عليه ايران تغيير دهد بايد با توجه به دستورات و سخنان اعضاي گروهک جنایتکار و تروریستی منافقين باشد که اينگونه اظهارات بسيار مسخره و نشان دهنده این مهم است که آمريکايي‌ها دموکراسي را از ديد سازمان‌های جنايتکار و تروريستي همچون منافقين مي‌بينند.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: عملکرد آمریکا در قبال بحران سوریه و تز دروغین برقراری دموکراسی بر آنچه که گفته شد صحه می‌گذارد چراکه آنها تنها با حمایت از تروریست‌ها به روند جنایات علیه مردم بی‌گناه در این کشور ادامه می‌دهند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان اظهار داشت: آمريکا علی‌رغم اينکه از سال 1997 تشکیلات تروریستی منافقين را در ليست گروه‌هاي تروريستي قرار داد اما برخوردهاي دوگانه آنها موجب شد که اعضاي منافقين در رسانه‌ها حضور پيدا کنند و حتی در بين اعضاي کنگره لابي‌گري و کمک‌هاي مالي جمع‌آوري مي کردند.

وی ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین در میان ملت ایران جایی ندارد و دیگر کشورها نیز به ماهیت تروریستی و خطرناک آنها پی برده‌اند بنابراین افتتاح اين دفتر تغيير چنداني در ماهيت و عملکرد این گروهک تروریستی ندارد و تنها تفاوت آن آشکار شدن وجه اصلي آمريکا و عملکرد آن در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

هاشمی‌نژاد افزود: این اقدام بيانگر پيشينه، نزديکي سرکردگان گروهک تروریستی منافقين با دولتمردان آمريکايي است و نشان می‌دهد منابعي که منافقين در اختيار قرار دارند از طريق چه کانال‌هايي به آنها رسیده است.

دبیرکل بناد هابیلیان در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این اقدام خود نشان دادند که هنوز در محافل مختلف سياسي خود از ابزارهای تروریست و تروریسم استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار