عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در خصوص برگزاري همايش صد هزار نفري تجليل از اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي در استاديوم آزادي از سوي دولت گفت: برگزاري اين همايش از سوي دولت بسيار تاسف انگيز است چراکه دولت نبايد در ماه‌هاي پاياني کار خود، اين چنين مراسم پر هزينه‌اي برگزار کند.

"احمد شوهاني" نماينده مردم ايلام، شيروان، چرادول، مهران و ايوان، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري همايش 100 هزار نفري دولت براي تجليل از اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي در استاديوم آزادي، گفت: برگزاري اين همايش از سوي دولت بسيار تاسف انگيز است چراکه دولت نبايد در ماه‌هاي پاياني کار خود  اين چنين مراسم پر هزينه‌اي را برگزار کند.
 
وي در ادامه افزود: در ايام نوروز بسياري از ارگان‌ها براي مردم زحمت کشيدند اما اين وظيفه آن‌ها بوده است، بنابراين اگر بخواهيم از آن‌ها تشکر کنيم نياز به برگزاري چنين همايش‌هايي آن هم در اين سطح گسترده نيست.
 
شوهاني در پايان خاطر نشان کرد: ضرورتي در برگزاري اين چنين‌ همايش‌‌ها از سوي دولت براي تجليل از اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي و کساني که در نوروز تلاش کرده‌اند نيست، تجليل از آنها مي‌تواند در مقياس کوچکتري نيز صورت گيرد.
 
گفتني است؛ دولت تصميم به برگزاري يك ميتينگ در استاديوم 100 هزار نفري آزادي تهران گرفته است که اين برنامه پنج‌شنبه 29 فروردين در استاديوم آزادي برگزار شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار