مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت با بيان اينکه نگاه آرمان‌گرايانه دانشجويان آنها را در سطح بالاتری از جامعه قرار داده، گفت: همين امر وظيفه دانشجويان و محيط دانشگاهي را دوچندان مي‌کند تا با نگاه علمي خود بتوانند فضاي سياسي کشور را رصد کرده و نگاه درستي را به جامعه منتقل کنند.

"میلاد رمضان‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش جامعه دانشگاهي در انتخاب اصلح، اظهارداشت: دانشجويان به عنوان قشر فرهيخته و قابل قبول جامعه نقش شاخص را براي مردم دارند، لذا ميزان تاثيرگذاري آنها در يک انتخاب صحيح امري غيرقابل انکار است.

وی با بيان اينکه نگاه آرمان‌گرايانه دانشجويان آنها را در سطح بالاتری از جامعه قرار داده، تصريح کرد: همين امر وظيفه دانشجويان و محيط دانشگاهي را دوچندان مي‌کند تا با نگاه علمي خود بتوانند فضاي سياسي کشور را رصد کرده و نگاه درستي را به جامعه منتقل کنند. 
 
مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت اظهارداشت: با توجه به زمانی که تا انتخابات باقی است دانشجویان باید با مدیریت فضا، دغدغه‌های‌شان را مطابق با آنچه که در جامعه مرسوم است مطرح کنند.  
 
مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان با تطبیق آرمان‌ها‌ی‌شان با تفکرات مردم می‌توانند نظریات خود را در زمینه انتخاب اصلح به صورت داده و آن را بیان کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رمضان ، نظریه ، فضای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار