پسر 17 ساله كرمانشاهي وقتي با گروگانگيران مسلح روبه رو شد، دست به ريسك خطرناكي زد. اين پسر پا به فرار گذاشت و هدف شليك هاي گلوله آدم ربايان قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ ظهر دوشنبه 14 اسفندماه سال جاري صداي شليك رگبار اسلحه اي سكوت را در شهرك نساجي كرمانشاه شكست و پس از چند لحظه كه ديگر صدايي به گوش نمي رسيد، اهالي محل به خيابان ريختند و با پيكر خونين پسر نوجواني روي زمين روبه رو شدند. خيلي زود پليس و امدادگران اورژانس در جريان اين سناريوي خونين قرار گرفتند و خود را به محل تيراندازي رساندند و در تحقيقات پليسي مشخص شد كه پسر 17 ساله ميلاد ملكي نام دارد كه در مسير خانه اش هدف گلوله گروهي ناشناس قرار گرفته است. امدادگران اورژانس نيز وقتي بالاي سر ميلاد رسيدند، ديدند وي بي هوش روي زمين افتاده است و خيلي زود پيكر نيمه جان پسر 17 ساله را به بيمارستان طالقاني كرمانشاه انتقال دادند.
    
معاينات پزشكي نيز نشان داد كه 3گلوله به ريه و كبد ميلاد فرونشسته اما وي هنوز زنده است و شايد با عمل جراحي از مرگ حتمي نجات يابد.
    
ميلاد پس از عمل جراحي به خاطر خونريزي داخلي به قسمت مراقبت هاي ويژه بيمارستان منتقل شد و پليس براي رازگشايي اين تيراندازي خونين وارد عمل شد.
    
ماموران در گام نخست از خانواده ميلاد پي بردند كه پسرشان با يكي از دوستان قديمي اش اختلاف شديدي دارد و چند بار با هم درگير شده اند.
    
ماموران در گام بعدي در دو تيم عملياتي براي رديابي دوست قديمي و تحقيقات تكميلي به محل تيراندازي رفتند كه در اين مرحله ماموران از يكي از شاهدان ماجرا شنيدند روز حادثه 3 پسر جوان با خودروي زانتياي نقره اي رنگ سد راه ميلاد شده اند و قصد ربودن وي را داشتند كه ميلاد با آنها درگير شد و شروع به داد و فرياد كرد و وقتي خواست فرار كند يكي از آدم ربايان با اسلحه كلاشينكفي كه در دست داشته 7 تير به سوي پسر نوجوان شليك كرد و زماني كه ميلاد روي زمين افتاد، پا به فرار گذاشتند.
    
ماموران در اين مرحله توانستند از يكي ديگر از شاهدان اين تيراندازي شماره پلاك زانتياي نقره اي رنگ را به دست آورند و رديابي نشان از آن داشت كه خودروي آدم ربايان چندي پيش از تهران دزديده شده است.

بنا بر اين گزارش، در حالي كه ردي از عاملان تيراندازي به دست نيامده است، پليس آگاهي كرمانشاه براي رديابي گروگانگيران مسلح وارد عمل شده و تحقيقات ادامه دارد.
 
منبع: ايران
برچسب ها: ریسگ ، گروگان گیران ، فرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.