عضو شورای عالی استان‌ها گفت: خرید زمین به عنوان مهم‌ترین مانع اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه در شهر زیراب است.

کمالی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: اگر آمار تصادفات محور سوادکوه به صورت کامل و شفاف بیان شود می‌توانیم به پیگیری مناسب‌تر و تاثیرگذارتر اقدام کنیم.

وی با انتقاد از کند بودن اجرای طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه تصریح کرد: اقدامات اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه به صورت اولویت‌بندی شده نیست و مناطق حادثه‌خیز در منطقه بالازیراب و سرخکلا و مناطق دیگر همچنان در اثر تصادفات قربانی می‌دهند.

عضو شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به رایزنی و برگزاری جلسات مختلف با دست‌اندرکاران چهار بانده شدن محور سوادکوه، گفت: خرید زمین به عنوان مهم‌ترین مانع اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه در شهر زیراب مطرح شده است.

کمالی با تاکید بر اینکه امنیت عبور و مرور شهروندان باید در اولویت فعالیت‌های دست‌اندرکاران چهار بانده شدن محور سوادکوه قرار گیرد، افزود: از مسئولان انتظار داریم تا برای اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه و اولویت‌بندی در حذف نقاط حادثه‌خیر و خرید زمین‌های حریم جاده، تلاش کنند.

عضو شورای شهر زیراب با بیان اینکه طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه از طرح‌های ماندگار ملی ا ست، سرعت اجرایی شدن آن را کند توصیف کرد./ب

برچسب ها: طرح ، محور ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.