مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛

روزنامه آمريكايي "واشنگتن پست" با اذعان به شكست جريان موسوم به اصلاحات در گزارش جديد خود پيرامون احتمال نامزدي "محمد خاتمي" در انتخابات رياست جمهوري ايران اذعان مي كند كه وي فاقد اعتبار و مقبوليت نزد ملت ايران است و معترف است كه هواداران وي "انگشت شمار" هستند.
يک کارشناس شوراي روابط خارجي مقاله اي تحت عنوان "ادامه منازعه در سوريه" با اذعان به نقش مخرب دولت آمريكا در حمايت از تروريست هاي سوري اذعان مي كند كه ايده ايجاد "منطقه پرواز ممنوع" براي سوريه صرفا يك توهم است و آمريكايي ها بايستي در مورد بحران سوريه و رفع آن با جمهوري اسلامي ايران تعامل نمايند.
حادثه انفجار در جريان مسابقه دوي ماراتن در شهر بوستون آمريکا و کشته شدن 3 تن و زخمي شدن 176 تن ديگر، مقامات اين کشور را بر آن داشت تا بر شدت تمهيدات امنيتي به ويژه در نقاط حساسي از جمله کاخ سفيد بيافزايند، اين در حاليست که اف بي آي تازه ترين تصاوير از بمب‌ها و صحنه بمب‌گذاري را منتشر کرد.
كميته روابط خارجي سناي آمريكا در ادامه حمايت خود ار رژيم صهيونيستي با ادعايي واهي مدعي شده است كه رژيم صهيونيستي اجازه حمله نظامي احتمالي عليه ايران را خواهد داشت.(!)
دولت آمريکا از تعيين جايزه براي هرگونه اطلاعات در خصوص عامل و يا عوامل بمب گذاري هاي شهر بوستون خبرداد.
شبکه تلويزيوني سي ان ان از ضبط و توقيف يک پاکت نامه سمي در اداره پست واشنگتن خبر داد که به آدرس سناتور آمریکایی ارسال شده بود.
در پي وقوع زمين لرزه 7.8 ريشتري در استان سيستان و بلوچستان ايران، بان کي مون دبير کل سازمان ملل ضمن ابراز همدردي با آسيب ديدگان اين زمين لرزه، پيشنهاد کمک اين سازمان را به کشورهاي آسيب ديده مطرح کرد.
"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي تحريم هاي بين المللي بر ضد ايران را بي تاثير خواند.
جان كري وزير امور خارجه آمريكا در گفتگويي با رسانه هاي اين كشور به وقوع زمين لرزه روز گذشته در ايران واكنش نشان داد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار