مسئول بسيج دانشگاه علم‌وصنعت گفت: دانشجویان می‌توانند با ایجاد یک فضای گفتمانی نقاط ضعف و قوت رئیس جمهور را مورد ارزیابی قرار دهند.

"میلاد رمضان‌پور" مسئول بسيج دانشگاه علم‌وصنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تأثیر تشکل‌های دانشجویی در انتخاب اصلح اظهار داشت: دانشجویان با تعریف فضای سیاسی کشور شرایط را جهت مطرح ساختن ویژگی‌های عام و خاص رئیس جمهور توسط کاندیداها در جامعه فراهم کنند.
 
وی به نحوه تأثیرگذاری دانشجویان در این امر اشاره کرد و افزود: دانشجویان می‌توانند با ایجاد یک فضای گفتمانی نقاط ضعف و قوت رئیس جمهور را مورد ارزیابی قرار دهند.

رمضان‌پور با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضا برای دانشجویان جهت ارائه این طرح گفتمانی عنوان کرد: کاندیداها موظفند با حضور یافتن در دانشگاه‌های کشور در خصوص مسائل مربوط به پرسش و پاسخ دانشجویان در این زمینه به ارائه سخنرانی بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: اگر ویژگی‌های عام رئیس جمهور آینده در تشکل‌های دانشجویی بعنوان تعریف فضای سیاسی آینده کشور طرح و بررسي شود در واقع تأثیر جریان سیاسی دانشجویان را در کشور نشان می‌دهد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار